• ۱۴۰۲/۰۵/۳۱
  • 1k نظر «نمایش»

تشریح چگونگی همکاری با نیروهای حق التدریس و خرید خدمات

تشریح چگونگی همکاری با نیروهای حق التدریس و خرید خدمات

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۱۷ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

تکلیف نیروهای حق التدریس و خرید خدمات آموزش و پرورش چه می شود؟

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری ایرنا، معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش به تشریح جزئیات در خصوص چگونگی همکاری با نیروهای خرید خدمات آموزشی و نیروهای حق التدریس آموزش و پرورش پرداخت.

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه ممنوعیت بکارگیری‌ نیروهای حق‌التدریس قانون مصوب مجلس است، به تشریح چگونگی همکاری در آینده با آنها پرداخت.

به گزارش خبرنگار گروه جامعه ایرنا، در چند وقت گذشته خبرهایی مبنی بر قطع همکاری آموزش و پرورش با نیروهای حق‌التدریس و خرید خدمات منتشر شد و پس از انتشار این اخبار نیروهای حق‌التدریس در تماس‌های مکرر با خبرگزاری ایرنا و برخی تجمعات مقابل آموزش و پرورش خواهان همکاری دوباره هستند.

برخی از این معلمان می‌گویند که بیش از ۱۵ سال از عمر خود را در کلاس‌های درس گذرانده و اکنون دیگر توانایی شروع کاری دیگر را ندارند و نیاز دارند که همچنان به شغل معلمی ادامه دهند.

بکارگیری نیروهای حق‌التدریس ممنوع است

در این راستا، قاسم احمدی لاشکی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه جامعه ایرنا درباره قطع همکاری آموزش و پرورش با نیروهای حق ‌التدریس اظهار کرد: مجلس از سال ۱۳۸۹ مصوبه‌ای را ابلاغ کرده که بکارگیری نیروهای حق‌التدریس ممنوع است و وقتی براساس قانون این کار ممنوع می‌شود، کاری از دست ما برای ادامه همکاری برنمی‌آید و قانون باید رعایت شود.

وی افزود: اما در این راستا، نیروهای حق‌التدریس و خرید خدماتی که از گذشته با ما همکاری داشتند، براساس دستور وزیر قرار است که از آنها همچنان براساس نیاز مناطق استفاده شود.

احمدی لاشکی عنوان کرد: آموزش و پرورش باید نیروها را از مسیر دانشگاه فرهنگیان و شهید رجایی به چرخه تعلیم و تربیت وارد کند، بنابراین صرفا افرادی که از گذشته همکاری داشتند و مناطق نیاز داشته باشد، از ظرفیت آنها استفاده می‌شود.

وی در پاسخ به این پرسش که شیوه همکاری با این افراد چگونه است، گفت: فعلا قرار بر این است که همکاری‌ها به صورت حق‌التدریس ادامه پیدا کند، اکنون این موضوع در ردیف ۱۱ تا ۱۶ کمیسیون آموزش مجلس است و اگر به صحن علنی مجلس بیاید و مصوبه جدیدی را به ما ابلاغ کنند، بی شک مجری قانون گذار هستیم اما اگر قانون گذار مصوبه جدیدی را به ما ندهد، همین رویه فعلی است.

مشاهده صفحه جامع استخدام مربیان حق التدریس

مشاهده صفحه جامع اخبار جذب و استخدام نیروی خرید خدمات آموزشی

منبع: خبرگزاری ایرنا

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2778151
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
نظرات کاربران 1k