• ۱۴۰۲/۰۳/۰۴
  • 0k نظر «نمایش»

تعیین تکلیف ۵۰ درصدی کارکنان مشمول تبدیل وضعیت ایثارگران

تعیین تکلیف ۵۰ درصدی کارکنان مشمول تبدیل وضعیت ایثارگران

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

بیش از 50 درصد کارکنان مشمول تبدیل وضعیت ایثارگری تعیین تکلیف شدند

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور گفت: بیش از 50 درصد کارکنان مشمول قانون تبدیل وضعیت ایثارگران تعیین تکلیف شدند.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور در جلسه شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت لرستان با اشاره به روند خوب پیشرفت کاری وضعیت ایثارگران در کشور گفت: بیش از ۱۰۰ هزار نفر تعیین از کارکنان مشمول وضعیت ایثارگری در کشور تکلیف شده اند. 
 
سید امیر حسین قاضی زاده هاشمی گفت:در مجموع در کشور ۱۶۵ هزار نفر مشمول طرح تبدیل وضعیت شدند که از این تعداد قریب ۹۵ هزار نفر تبدیل وضعیت شدند.
 
معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور  لرستان  را در زمینه ترویج ایثار و شهادت و رسیدگی به خانواده به ایثارگران از استان‌های ممتاز کشور عنوان کرد و افزود:چهار هزار و ۱۹۹ مجوز تبدیل وضعیت  در لرستان صادر شده که تا کنون ۲ هزار و ۲۰۴ نفر تبدیل وضعیت شده اند و مابقی در کارگزینی دستگاه‌ها باقی مانده اند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با اشاره به اینکه تعداد زیادی فاقد مسکن در لرستان وجود دارد، عنوان کرد: هزار و ۴۵۵ خانواده ایثارگر فاقد مسکن و ۵ هزار و ۸۶۵ خانواده فاقد مسکن با وجود دریافت وام در این استان وجود دارد.
 
وی با بیان اینکه آماده‌سازی زمین برای مسکن خانواده‌های شهدا و ایثارگر طبق قانون به‌عهده وزارت راه و شهرسازی است، بیان کرد: تفاهم ساخت ۷۰ هزار مسکن با بنیاد مسکن منعقد شده است.
 
قاضی‌زاده هاشمی واگذاری زمین برای مسکن در لرستان را دشوار دانست و گفت: اقدامات لازم برای تأمین مسکن در این استان باید در دستور کار مسئولان قرار بگیرد.
 
وی با اشاره به طرح برج‌های ۲ قلوی خرم آباد گفت: با بررسی‌های انجام شده این طرح واگذار می‌شود و این موضوع به شهرداری خرم‌آباد اعلام شده است.

استاندار لرستان نیز با بیان جایگاه رفیع و ارزشمند شهدا در نزد خداوند گفت: شهدا مأموریت بزرگ خودشان را انجام دادند و حالا نوبت ماست که با تبیین آرمان هایشان به گونه‌ای عمل کنیم که شرمنده‌ی آن‌ها نشویم.
فرهاد زیویار برگزاری کنگره شهدا را یک ظرفیت و فرصت برشمرد و گفت: تمامی مسئولان در دستگاه‌های اجرایی باید نسبت به این موضوع با تمام توان همراهی کرده و ادای دین کنیم. 
 
استاندار با گرامیداشت سالروز عملیات حاج عمران افزود: حضور نام ۳۰۰ شهید شاخص از استان لرستان در بین نام شهدای این عملیات افتخاری بزرگ برای لرستان است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2743279
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد