• ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
  • 0k نظر «نمایش»

تلاش برای برطرف کردن ایرادات فناوری اجرای رتبه بندی معلمان

تلاش برای برطرف کردن ایرادات فناوری اجرای رتبه بندی معلمان

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

آخرین وضعیت طرح رتبه‌بندی معلمان در مجلس

 

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری تسنیم، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس یازدهم گفت: این طرح در مرحله اجرا با مشکلاتی مواجه شد که به حوزه فناوری مربوط می‌شود و هم اکنون به دنبال برطرف کردن این ایرادات هستیم.

سارا فلاحی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم در آمل با اشاره به آخرین وضعیت طرح رتبه‌بندی معلمان در مجلس گفت: این لایحه حدود یازده سال بر زمین مانده بود و در دوره یازدهم مجلس مورد بررسی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه وزیر سابق آموزش‌وپرورش و نمایندگان مجلس روی این طرح تاثیرگذار بودند، افزود: البته در اجرای طرح مشکلاتی وجود دارد که به وجود ایراداتی در حوزه فناوری برمی‌گردد.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس یازدهم عنوان کرد: حدود 900 هزار معلم باید تبدیل وضعیت می‌شدند، اما با 400 یا 500 کاربر نمی‌شد این کار را انجام داد و این باعث ایراداتی در حوزه فناوری شد.

فلاحی با بیان اینکه هم‌اکنون به دنبال برطرف کردن چالش‌ها و ایرادات در حوزه فناوری هستیم، تصریح کرد: امیدواریم هرچه سریع‌تر به نتیجه برسیم تا معلمان ما در حوزه رتبه‌بندی با مشکلی مواجه نشوند.

وی ادامه داد: برخی از این معلمان نسبت به جایگاه رتبه‌ها معترض بودند و آن رتبه‌ای که شایسته‌شان بوده در اجرای طرح لحاظ نشده بود.

نماینده مردم ایلام در خانه ملت با بیان اینکه حتی در مورد بازنشستگان 1400 و 1401 تلاش شد تا در فهرست اجرای احکام قرار بگیرند، گفت: امیدواریم دیگر در اجرای طرح رتبه‌بندی با مشکلی مواجه نشویم، زیرا با توجه به اینکه کار بزرگی بود باید درست انجام می‌شد، اما متاسفانه در اجرا شدن آن خلاءهای بسیاری وجود داشت.

مشاهده صفحه جامع جزئیات نظام رتبه بندی معلمان

مشاهده صفحه جامع آخرین اخبار معلمان و فرهنگیان

منبع: خبرگزاری تسنیم

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2856857
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد