• ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
  • 1k نظر «نمایش»

توانمندسازی معلمان مدارس غیردولتی در دستور کار است

توانمندسازی معلمان مدارس غیردولتی در دستور کار است

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۲ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

ساماندهی معلمان مدارس غیرانتفاعی تدوین شد

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری فارس،  معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: ساماندهی و توانمند سازی معلمان مدارس غیرانتفاعی در دستور کار قرارر گرفت و تدوین شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از اداره اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی آموزش و پرورش استان سمنان، احمد محمودزاده، معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش در نشست شورای آموزش و پرورش استان سمنان از تدوین بسته استانداردسازی و توانمندسازی نیروی انسانی مدارس غیردولتی خبر داد.

وی گفت: در مدارس دولتی، فرایند‌های رتبه‌بندی و توانمندسازی نیروی انسانی در حال اجراست و همزمان با آن، در مدارس غیردولتی هم چنین بسته‌ای تدوین شده است.

معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: دشمن از ایران قوی ترس دارد و از ظرفیت قوی علمی ایران در هراس است؛ به همین دلیل به دنبال آسیب زدن به کشور و ایجاد سردرگمی و درگیری نخبگان و جوانان به حاشیه است.

محمودزاده تأکید کرد: انتظار است در قالب شورای آموزش و پرورش به‌عنوان قرارگاه اجرای سند تحول بنیادین برای دانش‌آموزان دوره‌های بصیرت‌افزایی برنامه‌ریزی کنند تا دانش‌آموزان در تراز انقلاب اسلامی تربیت شوند.

وی افزود: شورای آموزش و پرورش به‌عنوان عالی‌ترین شورای تصمیم‌گیری در استان‌ها می‌تواند با فکر، امکانات و قابلیت آحاد مردم و ظرفیت دستگاه‌های دولتی و نهادهای انقلابی مسیر پیشرفت و تعالی را مهیا سازد.

محمودزاده اضافه کرد: تضمین آینده و تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی وابسته به آموزش و پرورش است و سندهای بالادستی و نگاه بلند رهبر معظم انقلاب و بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی مهر تأیید این مطلب است.

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش گفت: تربیت سرمایه انسانی از مأموریت‌های آموزش و پرورش است و اگر اعتقاد این باشد که آینده انقلاب اسلامی در لحظه‌لحظه کلاس‌های درس شکل می‌گیرد، اغراق‌آمیز نیست.

محمودزاده تصریح کرد: شورای آموزش و پرورش در استان‌ها و کشور را قرارگاه سند تحول بنیادین و سند تحول دولت مردمی آیت‌الله رئیسی می‌دانیم.

وی تأکید کرد: ایجاد شور و نشاط بین دانش‌آموزان و پاسخ به پرسش‌های دهه هشتادی‌ها و نودی‌ها مورد توجه باشد.

منبع: خبرگزاری فارس

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2650001
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
نظرات کاربران 1k