۸ سال پیش

توجه ویژه به تأمین نیروی انسانی درس تربیت بدنی
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

 

معاون تربیت‌ بدنی آموزش و پرورش از پوشش کامل نیرو برای سال تحصیلی جدید با توجه به افزایش ساعت درس تربیت بدنی خبر داد.

جهت مشورت و تبادل نظر در رابطه با آزمون استخدامی آموزش و پرورش اینجا کلیک نمایید


مهرزاد حمیدی معاون تربیت‌ بدنی آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص تأمین نیروی انسانی با توجه به افزایش ساعت درس تربیت بدنی در مدارس گفت: برای تأمین نیروی انسانی به مراکز مربوطه مانند دانشگاه فرهنگیان و معاونت تربیت بدنی درخواست داده شده و از این طریق با توجه به اقدامات انجام شده مشکل کمبود نیرو رفع می‌شود.

وی با اشاره به اینکه افزایش نیاز به معلم تربیت بدنی با توجه به افزایش ساعت این درس احساس می‌شود؛ عنوان کرد: منتظریم در برنامه‌ریزی‌های جدید تأمین نیرو لحاظ شود و این فرآیند  با اعلام نیاز استان‌ها انجام می‌شود.

معاون تربیت‌ بدنی آموزش و پرورش با بیان اینکه دانشگاه فرهنگیان ظرفیت خوبی برای تأمین نیروی آموزش و پرورش است؛ افزود: پیش از افزایش ساعت این درس نیازسنجی انجام شده بود و اکنون دانشگاه فرهنگیان درس تربیت بدنی را جزو رشته‌های دانشگاهی خود قرار داده و به تربیت نیروی انسانی می‌پردازد.

حمیدی اظهار کرد: البته در سال گذشته که آموزش و پرورش جذب نیروی انسانی داشت سهمیه ویژه‌ای برای تربیت بدنی در نظر گرفت و در آینده هم پیش بینی نیروی انسانی در دستور کار این نهاد قرار دارد.

وی گفت: اکنون با معلمان موجود ساعت درسی را پوشش می دهیم و در صورتیکه دچار کمبود نیرو شویم کمبود را با نیروهای حق‌التدریس جبران می‌کنیم.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=585712
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد