• ۱۴۰۳/۰۲/۲۳
  • 0k نظر «نمایش»

جذب بدون آزمون ۳ هزار استعداد برتر ملی در دانشگاه فرهنگیان

جذب بدون آزمون ۳ هزار استعداد برتر ملی در دانشگاه فرهنگیان

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

ورود سه هزار استعداد برتر به دانشگاه فرهنگیان

 

به گزارش ایران استخدام و به نقل از روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان، وزیر آموزش و پرورش از ورود 3 هزار استعداد برتر ملی کشور به دانشگاه فرهنگیان بدون آزمون استخدامی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان قم، رضا مرادصحرایی روز پنجشنبه در نشست با مسوولان موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) قم افزود: در استخدام‌های جدید آموزش‌ وپرورش به دنبال این هستیم کسانی معلم شوند که امانت ملت که اصلی‌ترین و ارزشمندترین امانت است را به خوبی و درستی امانتداری کنند.

وی با بیان این‌که تقویت دانشگاه فرهنگیان سیاست اصلی ما است، اضافه کرد: امروز دانشگاه فرهنگیان پردیس اختصاصی تربیت مربی پرورشی دارد که ۴۰۰ دانشجو سال گذشته جذب کرده و این تعداد امسال به ۸۰۰ دانشجو افزایش می یابد.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به این‌ که کنکور اختصاصی تربیت معلم برای نخستین بار برگزار شد، گفت: طبق آیین‌نامه استعدادهای برتر دانش‌آموزی که می‌توانند معلم شوند، امسال سه هزار استعداد برتر ملی می‌توانند بدون آزمون وارد دانشگاه فرهنگیان شوند.

صحرایی بیان کرد: سند ملی «آموزش به معلمان» در دانشگاه فرهنگیان پیگیری خواهد شد و در همین راستا آیین‌نامه مسیر رشد معلمی اکنون در حال پیگیری است و دستورالعمل مدرسه در تراز سند تحول بنیادین آموزش و پرورش تصویب خواهد شد.

وی افزود: هفته گذشته نقشه راه سند تحول بنیادین آموزش‌وپرورش تصویب شد و ماده واحده آن نیز روز گذشته در شورای عالی انقلاب فرهنگی به تصویب رسید؛ امسال سال ترمیم سند تحول بنیادین آموزش‌وپرورش است.

وزیر آموزش و پرورش بیان کرد: وزارت آموزش‌وپرورش بر سند تحول بنیادین متمرکز شده و با اجرایی شدن آن، تحولی عظیم در آموزش و پرورش را شاهد خواهیم بود.

صحرایی تاکید کرد: باید به مسائل پیش‌روی آموزش‌ و پرورش دوراندیشانه‌تر نگاه کرد و از فرصت‌ها به‌خوبی بهره برد.

وی با بیان این‌که لایحه تقویت مدارس دولتی به مجلس ارائه خواهد شد، گفت: از زمان روی کار آمدن دولت سیزدهم تاکنون، هفت هزار مدرسه معادل روزانه هشت مدرسه در سراسر کشور احداث شده است.

به گفته وی، در این دولت روزانه متوسط هشت مدرسه ساخته شد و تلاشمان این است از این به بعد مدارس به سبک معماری ایرانی اسلامی ساخته شوند و در اختیار دانش‌آموزان قرار بگیرند.

صحرایی تصریح کرد: سرانه مدارس دولتی در راستای افزایش کیفیت خدمات به دانش‌آموزان باید افزایش یابد.

آیت الله سید ابراهیم رییسی صبح پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت به همراه برخی از اعضای هیات دولت وارد قم شد. این پانزدهمین سفر از دور دوم سفرهای استانی رییس جمهور است.

مشاهده صفحه جامع استخدام نخبگان

مشاهده صفحه جامع آخرین اخبار دانشگاه فرهنگیان

منبع: روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2859617
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد