• ۱۴۰۳/۰۲/۱۰
  • 1k نظر «نمایش»

جذب ۴ هزار نخبه در جهاد کشاورزی در حال نهایی شدن است!

جذب ۴ هزار نخبه در جهاد کشاورزی در حال نهایی شدن است!

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۱ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

مراحل نهایی جذب 4 هزار نخبه در جهاد کشاورزی

 

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری ایرنا، مشاور وزیر در امور جوانان و نخبگان وزارت جهاد کشاورزی گفت: جذب چهار هزار نیرو در وزارت جهاد کشاورزی در حال نهایی شدن است.

مشاور وزیر در امور جوانان و نخبگان وزارت جهاد کشاورزی گفت: براساس تفاهم‌نامه منعقد شده بین جهاد کشاورزی و بنیاد ملی نخبگان در خصوص جذب چهار هزار نیرو در این وزارتخانه برای سال جدید در حال نهایی شدن است.

به گزارش ایرنا، مجتبی اخوان ارمکی شامگاه یکشنبه در حاشیه بازدید از غرفه چهارمحال و بختیاری در نمایشگاه اکسپو ایران ۲۰۲۴ در جمع خبرنگاران افزود: ستاد ملی جوانان و نخبگان وزارت جهاد کشاورزی با هدف ایجاد پویایی بیشتر، بهره‌گیری از خلاقیت سرمایه انسانی جوانان در تصمیم‌سازی‌ها و تصمیم‌گیری‌ها و شناسایی مدیران آینده وزارت جهاد کشاورزی تشکیل شده است.

 برای قبولی در آزمون استخدامی چه بخوانیم؟

دانلود نمونه سوالات استخدامی وزارت جهاد کشاورزی

سفارش پستی کتاب‌های آمادگی برای آزمون‌های استخدامی

وی ایجاد پویایی بیشتر، بهره‌گیری از خلاقیت سرمایه انسانی جوان و استفاده هرچه موثرتر از جوانان و نخبگان پایبند در تصمیم‌سازی‌ها و تصمیم‌گیری‌ها و از سوی دیگر تقویت و شناسایی مدیران آینده وزارت جهاد کشاورزی را از دیگر هدف‌های تشکیل ستاد ملی جوانان و نخبگان این وزارت‌خانه عنوان کرد.

مشاور وزیر در امور جوانان و نخبگان وزارت جهاد کشاورزی گفت: در این خصوص از سال گذشته تاکنون افزون بر ۴۷۰ نفر نیروی نخبه در کشور شناسایی شده که از توان آنان در قالب کارگروه‌های تخصصی استفاده می‌شود.

به گفته اخوان ارمکی طبق دستور رسیده از دفتر رییس جمهوری از اول اسفند سال گذشته کارگروه پیگیری امور نخبگان در تمامی وزارتخانه‌ها باید تشکیل شود که براساس برنامه‌ریزی انجام شده این کارگروه حداکثر تا ۲ ماه آینده برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: تلاش می‌شود با برگزاری این کارگروه تکلیف تمام نیروهایی که از طریق بنیاد نخبگان در مجموعه جهاد کشاورزی جذب شده‌اند هدایت و وضعیت استخدامی و حقوق آن‌ها پیگیری شود.

مشاهده صفحه جامع استخدام وزارت جهاد کشاورزی

مشاهده صفحه جامع استخدام نخبگان

منبع: خبرگزاری ایرنا

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2855752
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
نظرات کاربران 1k