• ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
  • 0k نظر «نمایش»

حل مشکلات امدادگران سازمان هلال‌ احمر توسط مجلس

حل مشکلات امدادگران سازمان هلال‌ احمر توسط مجلس

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

تلاش مجلس جهت تخصیص بودجه به هلال احمر

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، رئیس کمسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفتک مجلو دولت در تلاش است تا به حل مشکلات امدادگران سازمان هلال‌ احمر بپردازد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، دکتر شهریاری در حاشیه بازدید از خدمات درمانی جمعیت هلال احمر به زائران اربعین حسینی در کربلا گفت: هلال احمر ایران نهاد بین المللی بشردوستانه و جزو چند جمعیت قدرتمند دنیاست. این جمعیت در داخل و خارج از کشور، هم در حوادث و سوانح و هم در ایام مناسبتی مثل اربعین و مراسم حج، خدمت‌رسانی می‌کند. در اربعین امسال هم هلال احمر کشور با نیرو‌هایی توانمند همراه با امکانات قابل توجه، خدمات بسیار خوبی را به زائران ایرانی و غیرایرانی ارائه داده که رضایت زائران را در پی داشته است.
رئیس کمسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی افزود: در حوادث طبیعی داخل کشور، هلال احمر جزو اولین ارگان‌هایی است که به موقع حضور پیدا می‌کند و در حوادثی که در کشور‌های خارجی رخ می‌دهد همچون سیل پاکستان، کمک‌های قابل توجهی از سوی این جمعیت انجام می‌شود.
شهریاری تاکید کرد: ما در مجلس در تلاشیم بودجه خوبی به هلال احمر اختصاص پیدا کند. پر بودن انبار‌های هلال احمر از دغدغه‌های دولت و مجلس است. همچنان که در جلسه ستاد کرونا که در ۲ ماه پیش برگزار شد موضوع انبار‌ها به سمع و نظر رئیس جمهور رسانده و منجر به تصویب مبلغ قابل توجهی بودجه در این زمینه شد.
رئیس کمسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: انتظار است دولت و مجلس در زمینه ارتقای جایگاه هلال احمر توجه ویژه داشته باشند. در مجلس برای خرید آمبولانس‌های مناسب بودجه خوبی تصویب شده امیدواریم سازمان برنامه و بودجه هم به موقع منابع مورد نظر را تخصیص دهد. تعداد بالگرد‌های این سازمان امدادرسان هم نیاز به افزایش دارد چرا که امدادرسانی به برخی حوادث فقط با امداد هوایی ممکن خواهد بود. کشور ما به جهت شرایط جغرافیایی، انواع و اقسام حوادث را در خود جای داده و خوشبختانه یکی از نقاط قوت جمهوری اسلامی در حوادث، هلال احمر است و به این جمعیت باید توجه ویژه‌ای شود.
وی ادامه داد: یکی از دغدغه‌های جدی در هلال احمر وجود تعداد قابل توجهی از امدادگران داوطلب است که در حوادث خدمت رسانی می‌کنند و با وجود چندین سال کار داوطلبانه، بدون شرایط استخدامی و درآمد کم در تمام حوادث از جمله سیل و زلزله حاضر می‌شوند.
به گفته شهریاری تلاش مجلس بر این است بتواند کار اساسی برای این نیرو‌های زحمتکش انجام دهد در این خصوص دولت هم باید در کنار مجلس باشد. امیدواریم با کمک هم بتوانیم این مشکل را رفع کنیم.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2633082
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد