• ۱۴۰۱/۰۶/۰۱
  • 0k نظر «نمایش»

خبر استخدام بیش از ۵۰۰۰ ایثارگر در شهرداری تهران

خبر استخدام بیش از ۵۰۰۰ ایثارگر در شهرداری تهران

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

بیش از 5000 ایثارگر در شهرداری تهران استخدام می شوند

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری فارس، معاون امور ایثارگران اداره کل رفاه و امور ایثارگران شهرداری تهران گفت: در شهرداری تهران بیش از 5000 ایثارگر تبدیل وضعیت و استخدام خواهند شد.

به گزارش گروه شهری خبرگزاری فارس، محمد جواد لشکری معاون امور ایثارگران اداره کل رفاه و امور ایثارگران شهرداری تهران در جلسه با آزادگان شاغل در شهرداری تهران با اشاره به سالروز بازگشت غرورآفرین آزادگان به میهن اسلامی اظهارداشت: باور عمیق و پای بندی توصیف ناپذیر آزادگان به ارزش‌های والای انقلابی و دینی در سال‌های زجر و اسارت سبب شد تا به رغم تحمیل شکنجه و آزارهای بی شمار ذره ای در برابر دشمن از خود سستی و ضعف نشان ندهند که این مقاومت ستودنی با تاسی از اسرای اهل بیت (ع) همواره مورد ستایش دولت و ملت بوده است.

وی یکی از دلایل مصونیت نهضت حق طلبانه سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) از تحریف دشمن را سخنرانی و خطبه های آتشین و پرصلابت بزرگ مبلغ قیام عاشورا،امام سجاد(ع) عنوان کرد و گفت: آزادگان نیز در سال‌های اسارات و پس از آن ضمن اثبات وفاداری خود به نظام، افتخارات ماندگاری را در روند پیشرفت و تعالی کشور به ارمغان آوردند و لازم است مسئولین با حمایت در عمل از آنان، پاسخگوی مصوبات و قوانین خود و از سویی این عظمت از ایثار، وفاداری و روشنگری باشند.

معاون امور ایثارگران اداره کل رفاه و امور ایثارگران شهرداری تهران از جمله اقدامات ارزشمند این دوره از مدیریت شهری شهرداری تهران در جهت حمایت از ایثارگران را تبدیل وضعیت استخدامی ایثارگران و همسران و فرزندان شهدا، جانبازان، آزادگان و رزمندگان شاغل در شهرداری تهران عنوان کرد و افزود: احکام تبدیل وضعیت استخدامی ۲هزار و ۲۳۵ نفر از مشمولین از قراردادی به رسمی قطعی صادر شده و  پرونده ۳۳۳۹ نیروی پیمانکاری حجمی شهرداری تهران نیز در دست بررسی است.

لشکری در ادامه ایثارگران را مبلغین و‌ مروجین فرهنگ مقاومت و تاریخ دفاع مقدس خواند و تاکید کرد: در شرایطی که دشمن با صرف هزینه های هنگفت درصدد تحریف ارزشهای والای انقلابی و ملی و اشاعه فرهنگ منحط غربی در کشور است لازم است با تدوین برنامه های فرهنگی و معرفی چهره های شاخص، این سرمایه های ارزشمند نظام اسلامی را به جامعه و به ویژه نسل جوان و نوجوان بیش از پیش معرفی کرده و از نفوذ و ترویج فرهنگ بیگانه در کشور ممانعت کنیم.

منبع: خبرگزاری فارس

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2618823
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد