• ۱۴۰۲/۰۹/۰۴
  • 0k نظر «نمایش»

خبر استخدام ۴۰۰ بانوی تکنسین در اورژانس ۱۱۵

خبر استخدام ۴۰۰ بانوی تکنسین در اورژانس ۱۱۵

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

اولویت استان مشهد در بکارگیری 400 نیروی تکنسین خانم

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری تسنیم، رئیس سازمان اورژانس کشور گفت: تا پایان سال 400 بانوی تکنسین در اورژانس 115 بکارگیری خواهند شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، جعفر میعادفر، در حاشیه آئین اختتامیه نهمین المپیاد پرسنل اورژانس 115 کشور، در جمع خبرنگاران، اظهارداشت: نهمین المپیاد با کیفیت بسیارخوبی با حضور نمایندگان 10 قطب کشور برگزار شد، رقابتی که بسیار نزدیک و نفس‌گیر بود و اختلاف قطب‌ها و نفرات در حد دهم درصد بود و در اینجا جا دارد که از میزبانی شایسته مشهد تشکر کنیم.

وی تصریح کرد: المپیاد دهم در سطح بین‌المللی با حضور نیروهای اورژانس 115 دیگر کشورها برگزار می‌شود و اگر کشوری آمادگی میزبانی داشت می‌توانیم میزبانی دوره یازدهم را به آن کشور بدهیم.

رئیس سازمان اورژانس کشور با بیان اینکه وضعیت مشهد و خراسان رضوی خوب است، اما قابل قبول نیست، خاطرنشان کرد: عمده مشکل ما وجود 3500 آمبولانس فرسوده است و گرچه پیگیر تامین اعتبار برای خرید 500 دستگاه آمبولانس جدید هستیم، اما این تعداد کافی نیست.

 میعادفر اضافه کرد: از دولت مردمی و مجلس انقلابی می‌خواهیم که نگاهی ویژه به اورژانس 115 داشته باشند، زیرا ما اولین گروهی هستیم که در هر ساعت از شبانه‌روز بر بالین بیمار هستیم و باید به‌طور ویژه دیده شویم.

وی تصریح کرد: همچنین باید موضوع تامین اورژانس هوایی به‌طور ویژه دیده شود و از مسئولان می‌خواهیم که قبل از تصویب بودجه سال 1403 این موضوع را به‌طور ویژه ببینند.

رئیس سازمان اورژانس کشور با اشاره به اینکه ما هم‌اکنون 52 بالگرد داریم و نیازمان 70 فروند است، بیان کرد: در حال حاضر نیازمند 18 فروند دیگر هستیم و برای حوزه اورژانس موتوری هم برنامه ویژه‌ای برای تمامی کلان‌شهرها به‌خصوص شهر مقدس مشهد داریم.

میعادفر افزود: تا پایان سال 400 بانوی تکنسین اورژانس 115 فارغ‌التحصیل می‌شوند و در نظر داریم که این بانوان توانمند را در پایگاه‌های شهری به‌ویژه در کلان‌شهرهای مذهبی همچون مشهد جهت امدادرسانی به بیماران و مصدومان خانم به‌کارگیری کنیم.

وی با تاکید بر اینکه از مجموع آمبولانس‌های جدید یک سوم آن سهم دانشگاه علوم پزشکی مشهد است، گفت: همچنین برای خراسان رضوی و خراسان بزرگ هم سهمیه ویژه‌ای در بحث تخصیص آمبولانس‌های جدید دیده‌ایم.

رئیس سازمان اورژانس کشور ادامه داد: یکی از مشکلات ما مزاحمت‌های تلفنی در تلفن 115 اورژانس بوده که خلل در خدمت‌رسانی به بیماران حقیقی وارد می‌کند، ضمن اینکه از مردم می‌خواهیم که صرفاً برای موارد اورژانسی با اورژانس 115 تماس بگیرند و برای تزریق آمپول و سرم و تعویض پانسمان این کار را انجام ندهند.

میعادفر تاکیدکرد: ما همانگونه که در ایام اربعین حسینی به استان‌های مرزی و همسایه کمک می‌کنیم در ایام شهادت امام رضا(ع) هم حضوری پررنگ در مشهد داریم و در یک فاصله زمانی کوتاه با افتخار تمام به دو گروه زائران پیاده حسینی و رضوی خدمات‌رسانی می‌کنیم.

مشاهده صفحه جامع جزئیات استخدام اورژانس کشور

مشاهده صفحه جامع اخبار لحظه به لحظه استخدام وزارت بهداشت

منبع: خبرگزاری تسنیم

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2812843
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد