• ۱۴۰۱/۰۸/۰۱
  • 0k نظر «نمایش»

خبر برگزاری مصاحبه آزمون شرکت کار و تامین در چند استان

خبر برگزاری مصاحبه آزمون شرکت کار و تامین در چند استان

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

مصاحبه پذیرفته شدگان شرکت کار و تامین چند استان برگزار شد

به گزارش ایران استخدام و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شرکت کار و تامین، مصاحبه پذیرفته شدگان آزمون شرکت کار و تامین در استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، زنجان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت کاروتامین، آزمون استخدامی شرکت کاروتامین (بکارگیری ۳۱۲ نفر در سطح کشور) جهت تامین نیروی انسانی استان­های آذربایجان شرقی(۱۸نفر)، آذربایجان غربی (۵۴نفر)، اردبیل(۹نفر) و زنجان(۳نفر) به میزان سه برابر ظرفیت در دو تیم مجزا با محوریت استان معین اذربایجان شرقی ( تبریز ) در طی روزهای چهارشنبه مورخ ۲۷/۰۷/۱۴۰۱ و پنجشنبه مورخ ۲۸/۰۷/۱۴۰۱ در محل بیمارستان عالی نسب تبریز با هدایت و رهبری آقای غلامی رئیس هیات مدیره شرکت انجام شد.

در این مرحله پذیرفته شدگان در مشاغل متصدی خدمات اداری، دارویار، منشی پزشکی، بهدار، بهیار، متصدی خدمات عمومی (نگهبان)، راننده آمبولانس برای بکار گیری درمدیریت های درمان تامین اجتماعی بکارگیری خواهند شد.

این مصاحبه با حضور دو تیم از شرکت کاروتامین متشکل از آقایان مشدئی، عطاردی و نیک قدم همچنین با همکاری نمایندگان مدیریت های درمان استان آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل و زنجان برگزار شد.

در مصاحبه مذکورسهمیه خانواده­های شهدا و ایثارگران و خانواده تحت پوشش بهزیستی و قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت لحاظ گردیده است.

با هدف همیاری با بخش درمان و همچنین توسعه فعالیت­های سازمان تامین اجتماعی در سطح کشور بکارگیری پرسنل صرفا ازطریق فراخوان عمومی، آزمون کتبی و مصاحبه با رعایت شرایط برابر در راستای عدالت استخدامی انجام می­گردد.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی شرکت کار و تامین

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2648822
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد