• ۱۴۰۱/۰۸/۱۶
  • 0k نظر «نمایش»

خبر تبدیل وضعیت ۱۲۶ نفر از کارکنان شهرداری‌ های کرمانشاه

خبر تبدیل وضعیت ۱۲۶ نفر از کارکنان شهرداری‌ های کرمانشاه

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

برگزاری آزمون تبدیل وضعیت کارکنان شهرداری ها

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری ایرنا، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه گفت: 126 نفر از نیروهای شرکتی شهرداری‌های استان در رشته‌های شغلی آتش نشانی، دفتری، شهرسازی و مالی تبدیل وضعیت می‌شوند. 

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا؛ « منوچهر فخری» در جریان بازدید از حوزه امتحانی کارکنان شهرداری‌های استان، افزود: این نیروها از طریق آزمون تبدیل وضعیت کارکنان واجد شرایط در ۳۴ شهرداری استان جذب خواهند شد.

او با بیان اینکه آزمون تبدیل وضعیت با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در دانشگاه پیام نور شهر کرمانشاه برگزار شد، گفت: پس از بررسی نتایج آزمون و مدارک در دفتر امور شهری و تأیید سازمان شهردارها و دهیاری‌ها امکان تبدیل وضعیت ۱۲۶ نفر از ۲۷۲ شرکت کننده در این آزمون با توجه به ظرفیت پست های سازمانی در چارت شهرداری ها در رشته های شغلی آتش نشانی، دفتری، شهرسازی، مالی فراهم می شود.

فخری افزود: براساس بخشنامه وزارت کشور و سازمان شهرداری ها و دهیاری ها و در راستای اجرایی شدن مجوز اخذ شده از سازمان امور اداری و استخدامی برای تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی شهرداری ها به قرارداد کارمعین  از میان افراد که در شهرداری‌ها در حوزه ستادی، مناطق و سازمان‌های وابسته در مشاغل کارمندی مشغول بوده اند، آزمون برگزار شد.

وی اضافه کرد: بر اساس شاخص های مدرک تحصیلی، سابقه خدمت و مصاحبه کتبی، به ترتیب نمره فضلی و رعایت شرایط احراز در سقف سهمیه تخصیصی سازمان اداری و استخدامی نفرات برگزیده معرفی و امکان تبدیل وضعیت فراهم می شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمانشاه در ادامه ابراز امیدواری کرد که با همکاری شهرداری ها و دفتر امور شهری و شوراهای استانداری در ارسال مدارک مورد نیاز به سازمان شهرداری ها و دهیاری ها کشور تسریع صورت گیرد تا تبدیل وضعیت کارکنان به سرعت انجام شود.

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت؛ ۱۴ شهرستان، ۳۴ شهر و ۲ هزار و ۵۹۵ روستای دارای سکنه دارد، بیش از نیمی از جمعیت این استان در شهر کرمانشاه زندگی می کنند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2656439
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد