• ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
  • 1k نظر «نمایش»

خبر تبدیل وضعیت ۲۵ هزار نفر از ایثارگران در وزارت نیرو

خبر تبدیل وضعیت ۲۵ هزار نفر از ایثارگران در وزارت نیرو

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۴ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

جزئیات تبدیل وضعیت ایثارگران در وزات نیرو

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری فارس، مشاور وزیر نیرو در امور ایثارگران گفت: در وزارت نیرو تعداد ایثارگران تبدیل وضعیت شده به 25 هزار نیرو رسیده است.

مشاور وزیر نیرو در امور ایثارگران گفت: در راستای اجرای قوانین بالادستی، تاکنون 25 هزار نفر از ایثارگران در وزارت نیرو تبدیل وضعیت شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، یعقوب مرادی، مشاور وزیر نیرو در امور ایثارگران ظهر امروز در نشستی با مدیران عامل صنعت آب و برق و مشاوران امور ایثارگران این شرکت‌ها اظهار کرد: شماری از نیروها قبل از تبدیل وضیعت با قراردادهای مدت معین، شرکتی، طرحی و پیمانی فعالیت داشتند که خوشبختانه تبدیل وضعیت شدند و تعداد معدودی باقی مانده‌اند که در سراسر کشور در حال انجام امور مربوط به این نیروها هستیم.

وی با بیان اینکه قریب یک‌چهارم بدنه وزارت نیرو را ایثارگران تشکیل می‌دهند، گفت: حدود 2 هزار فرزند و 40 هزار ایثارگر در صنعت آب و برق کشور مشغول به خدمت و با همان روحیه ایثارگری که در دوران دفاع مقدس وجود داشت، در حال خدمت‌رسانی هستند.

مشاور وزیر نیرو در امور ایثارگران با بیان اینکه امروز نهمین سفر مشاوران امور ایثارگران به استان‌هاست، از استان سمنان به‌عنوان مهد ارزش‌های انقلاب اسلامی و ایثار و شهادت نام برد و گفت: سرکشی و زیارت خانواده معظم شهدا و جامعه ایثارگری به‌ویژه در حوزه صنعت آب و برق از مهم‌ترین اهداف سفر به این استان بوده است.

مرادی افزود: بررسی و ارزیابی وضع حوزه ایثار شهادت از دیگر اهداف سفر به استان سمنان است.

وی گفت: در راستای احصای مشکلات جامعه ایثارگر حوزه صنعت آب و برق استان سمنان جلسات متعددی با حضور مدیران این حوزه، مشاوران امور ایثارگران و مدیران منابع انسانی برپا شده است و میز خدمت نیز با هدف اخذ درخواست و مشکلات حوزه ایثار و شهادت و رسیدگی و رفع این مشکلات برگزار می‌شود.

مشاور وزیر نیرو در امور ایثارگران با بیان اینکه وضع خدمت‌رسانی هم به آحاد جامعه و هم ایثارگران در وزارت نیرو مطلوب و قابل‌قبول است، گفت: در راستای اجرای تکالیف قانونی و تبدیل وضع ایثارگران، تاکنون ۴۰۰ نفر از ایثارگران حوزه صنعت آب و برق در استان سمنان تبدیل وضعیت شدند و تنها تعداد معدودی از نیروها باقی مانده که تبدیل وضعیت این افراد هم در دستور کار است.

مرادی گفت: امیدوارم خدماتی که به جامعه ایثارگران ارائه می‌شود قابل‌قبول خانواده ایثارگران باشند.

وی در پاسخ به این پرسش که مهم‌ترین دغدغه جامعه ایثارگران وزارت نیرو چیست و برای رفع آنچه اقداماتی انجام شده است، گفت: موضوع تبدیل وضعیت مهم‌ترین دغدغه جامعه ایثارگران سراسر کشور است که در وزارت نیرو این مهم به نحو شایسته‌ای انجام شده است.

مشاهده صفحه جامع اخبار تبدیل وضعیت کارکنان

مشاهده صفحه جامع آخرین خبر از تبدیل وضعیت ایثارگران و جانبازان

منبع: خبرگزاری فارس

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2808865
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
نظرات کاربران 1k