• ۱۴۰۲/۰۴/۲۲
  • 0k نظر «نمایش»

خبر جذب ۵۰۰ عضو هیات علمی در دانشگاه فرهنگیان

خبر جذب ۵۰۰ عضو هیات علمی در دانشگاه فرهنگیان

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

ریل‌گذاری جذب جدید نیرو‌های جدید در دانشگاه فرهنگیان

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان، سرپرست دانشگاه فرهنگیان کشور گفت: 500 عضو هیات علمی در دانشگاه فرهنگیان جذب می شوند.

سعید غیاثی، سرپرست دانشگاه فرهنگیان کشور امروز (چهارشنبه ۲۱ تیر ماه) در جلسه هیئت امنای دانشگاه فرهنگیان گیلان گفت: این دانشگاه نقش بسیار مهمی در امور تربیتی کشور دارد.

او افزود: در امر تربیت معلم با توجه به دغدغه مقام رهبری، توسعه دانشگاه فرهنگیان مورد تأکید همه دست اندرکاران است.

سرپرست دانشگاه فرهنگیان کشور با اشاره به وجود برخی مشکلات در این دانشگاه تصریح کرد: اگر در دولت گذشته به دانشگاه فرهنگیان نگاه ویژه می‌شد، وضعیت کشور بسیار بهتر بود.

غیاثی بر ریل‌گذاری جذب جدید نیرو‌های جدید در دانشگاه فرهنگیان تأکید و تصریح کرد: در نظام تربیت و معلم یک ریل گذاری جدید در حال انجام است.

او افزود: شیوه پذیرش دانشجو در دانشگاه فرهنگیان در حال تغییر است به طوری که دانشجویان در دانشگاه فرهنگیان باید نظام نامه جامع تربیتی را بیاموزند.

سرپرست دانشگاه فرهنگیان کشور یکی از اهداف در دانشگاه فرهنگیان را اجرایی کردن سند تحول بنیادین دانست و گفت: دانشجویان در صورت ورود به دانشگاه فرهنگیان باید واحد‌های مرتبط با تحول سند بنیادین را بیاموزند.

غیاثی همچنین از جذب ۵۰۰ عضو هیئت علمی در دانشگاه فرهنگیان کشور خبر داد و افزود: وضعیت دانشگاه فرهنگیان در حوزه زیرساختی در برخی از استان‌ها مناسب نیست.

او تصریح کرد: اگر سعی در پرورش نیروی معلم در اندازه‌های جمهوری اسلامی داریم باید به توسعه زیرساخت در دانشگاه فرهنگیان توجه ویژه شود.

لزوم افزایش سرانه آموزشی دانشگاه فرهنگیان در گیلان 

اسدالله عباسی، استاندار گیلان نیز در این جلسه گفت: دولت از همه ظرفیت‌های خود در توسعه این مرکز علمی، آموزشی استفاده خواهد کرد و حتی از طریق مولدسازی به این دانشگاه کمک می‌کنیم تا جای مناسبی در اختیار دانشجویان قرار گیرد.

او افزود: در چند سال اخیر با کمبود نیرو در آموزش و پرورش مواجه شدیم لذا در تلاشیم تا از تمامی ظرفیت‌ها و بر اساس سند تحول بنیادین و گام دوم انقلاب اسلامی به تربیت نیرو در دانشگاه فرهنگیان بپردازیم.

استاندار گیلان با بیان اینکه باید تعداد معلمان مورد نیاز در هر شهرستان مشخص شود، تصریح کرد: در شهرستان‌های فومن و رودسر ۲ مجموعه علمی و آموزشی دانشگاه فرهنگیان وجود دارد و بر همین اساس باید دانشجویان غرب استان در دانشگاه فومن و دانشجویان شرق گیلان در دانشگاه فرهنگیان واحد رودسر مشغول به تحصیل شوند.

عباسی با تأکید بر تربیت معلم در حوزه‌های علمی و فرهنگی گفت: در تربیت معلم در دانشگاه فرهنگیان باید به رشد فکری، علمی، فرهنگی و روحی دانشجو در این دانشگاه توجه شود، زیرا دشمن در تلاش برای نفوذ فرهنگی در کشور است.

او با ابراز خرسندی از استقبال دانشجویان از حضور در دانشگاه فرهنگیان افزود: اکنون این دانشگاه و معلم شدن به انتخاب نخست کنکوری‌ها در رشته‌های مختلف مبدل شده که این امر نشان دهنده اهمیت جایگاه معلمی در کشور است.

در این نشست همچنین چند نفر از نمایندگان مردم گیلان در مجلس شورای اسلامی در خصوص توسعه این دانشگاه و نقش آن در تربیت نیروی انسانی دیدگاه‌های خود را بیان کردند و توجه بیشتر به این دانشگاه را خواستار شدند.

مشاهده صفحه جامع استخدام دانشگاه فرهنگیان

مشاهده صفحه جامع آخرین خبر از استخدام دانشگاه فرهنگیان

منبع: خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2761968
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد