• ۱۴۰۲/۰۲/۲۳
  • 0k نظر «نمایش»

خبر جذب ۶۰۰ هیات علمی در دانشگاه فرهنگیان تا مهرماه

خبر جذب ۶۰۰ هیات علمی در دانشگاه فرهنگیان تا مهرماه

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

ساماندهی اساتید دعوت شده به دانشگاه فرهنگیان انجام می‌شود

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری ایسنا، معاون آموزشی دانشگاه فرهنگیان گفت: تا مهرماه سال جاری 600 عضو هیات علمی در دانشگاه فرهنگیان جذب خواهند شد.

معاون آموزشی دانشگاه فرهنگیان از جذب ۶۰۰ هیات علمی به دانشگاه فرهنگیان تا مهر ماه جاری خبر داد و گفت: ساماندهی اساتید مدعو و اختصاص شناسه تدریس به آنها نیز در حال اجرا است.

به گزارش ایسنا، دکتر سعید غیاثی در آیین گرامیداشت دهه سرآمدی آموزش و تقدیر از سرآمدان آموزشی نمونه دانشگاه فرهنگیان با بیان اینکه نظم در حوزه آموزش، بسیار مهم است و اهداف آموزشی، بدون نظم محقق نخواهد شد، با بیان برخی مسایل و مشکلات حوزه آموزشی دانشگاه فرهنگیان، تصریح کرد: نسبت استاد به دانشجو در برخی پردیس ها و مراکز دانشگاه یک به ۳۰۰ است که این بسیار موضوع جدی است. در واقع کمبود هیات علمی و اساتید، یکی از مشکلات اساسی دانشگاه فرهنگیان است و برای اولین بار تا مهرماه سال جاری نزدیک به ۶۰۰ هیات علمی به دانشگاه فرهنگیان افزوده خواهد شد.

معاون آموزشی دانشگاه فرهنگیان تاکید کرد: با تلاش های انجام شده، نسبت تناسب استاد به دانشجو دانشگاه فرهنگیان در حال رسیدن به استانداردهای خوبی است و جذب هیات علمی و دکتر معلمان با حساسیت و دقت انجام می شود.

وی از الکترونیکی شدن برخی مسایل آموزشی، خصوصا ترفیع اساتید خبر داد و در خصوص اساتید مدعو، تصریح کرد: اساتید مدعو همان نقش هیات علمی را ایفا می کنند، این افراد هم نقش آموزشی و تربیتی باید داشته باشند و ساماندهی این اساتید و اختصاص شناسه تدریس در حال اجرا است.

معاون آموزشی دانشگاه فرهنگیان، با اشاره به برخی اقدامات در این معاونت، اظهار داشت:  آیین نامه های ترفیع و ارتقاء اساتید متناسب با ماموریت های دانشگاه به همراه آیین نامه های گروهای اموزشی بازنگری و به تصویب رسیده است.

غیاثی افزود: دبیرخانه های گروه های آموزشی دانشگاه رهنگیان در سراسر کشور استقرار پیدا خواهد کرد. ضمن اینکه آیین نامه شورای بهسازی نیز تصویب شد. همچنین بیست و یک برنامه درسی دانشگاه فرهنگیان در سال گذشته بازنگری شده است و طراحی معماری کلان برنامه درسی مبتنی بر رویکردهای مورد تایید، در حال انجام است.

وی ادامه داد: بیش از ۳۰ استاد وابسته که از اساتید مطرح و نمونه سراسر کشور هستند، جذب دانشگاه شده اند. تمام اساتید جدید، باید در دوره طرح ولایت شرکت کنند. استقرار هیات ممیزه دانشگاه، یکی از مسایل مهم و از اقدامات بسیار مهم دانشگاه فرهنگیان بود. به طوریکه اعضای هیات ممیزه، با وجود انکه تازه تاسیس هستند، با دقت و حساسیت خاصی بیش از ۱۰۰۰ پرونده را در مسایل مختلف همچون ارتقاء، تمدید، ترفیعات اساتید،بررسی کرده اند.

 غیاثی با بیان اینکه برنامه ریزی های جدی در حوزه مهارت آموزی در حال انجام است، تصریح کرد: دانشجومعلمان باید آزمون جامع معلمی بگذرانند. سطح نمره قبولی دانشجویان تغییر کرده است.

معاون آموزشی دانشگاه فرهنگیان با اشاره به بیانات هر ساله رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص این دانشگاه تصریح کرد: مطالبات و بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی، تکلیف سنگینی بر عهده همه ما در نظام تعلیم و تربیت ایجاد کرده اند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2738132
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد