• ۱۴۰۲/۰۹/۲۳
  • 0k نظر «نمایش»

خبر جذب ۸۰۰۰ نفر نیروی امدادی در جمعیت هلال احمر

خبر جذب ۸۰۰۰ نفر نیروی امدادی در جمعیت هلال احمر

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

انعقاد قرارداد جذب 8 هزار نیروی امدادی در هلال احمر

به گزارش ایران استخدام و به نقل از سایت جمعیت هلال احمر ایران، معاونت منابع انسانی و پشتیبانی جمعیت هلال احمر از عقد قرارداد جذب 8000 نیروی امدادی در هلال احمر خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر؛ دکتر امیر جبلی، سرپرست معاونت منابع انسانی و پشتیبانی در مورد اهم اقدامات اداره کل منابع انسانی و تحول اداری گفت: تدوین آیین نامه اداری، استخدامی، تشکیلاتی جمعیت پس از سالیان متمادی و تصویب آن در شورای عالی جمعیت مهم ترین اقدامی‌بود که در ماه‌های اخیر با جدیت پیگیری شد تا امور مربوط به منابع انسانی جمعیت هلال احمر، سامان یابد.

وی افزود: پیگیری اخذ پنجمین مصوبه یکصدوپنجاه و یکمین جلسه شورای عالی جمعیت مبنی بر واگذاری بخشی از خدمات پشتیبانی و رها سازی حادثه دیدگان در پایگاههای امداد و نجات و مراکز عملیاتی جمعیت به شرکت های خدماتی ذی صلاح و استفاده از خدمات قریب به 1500 نفر از دارندگان مدرک امدادی ISAR و نجاتگران پایه یکم در قالب نیروی شرکتی و متعاقب آن برگزاری جلسات انجام مناقصه عمومی و انتخاب شرکت منتخب نیز از دیگر اقدامات مهمی‌بود که به سرانجام رسید و نقش بسزایی در چابک سازی هلال احمر داشت.

جبلی ادامه داد: پیگیری اخذ دومین مصوبه یکصدو پنجاه و چهارمین جلسه شورای عالی با موضوع مفاد مصوبه مندرج در بند (2) این نامه به سایرنجاتگران و امدادگران فعال واجد شرایط سازمان امداد و نجات و قرارگیری افراد موصوف تحت پوشش شرکت خدماتی منتخب و ذی صلاح که مجموعاٌ در اجرای کامل دو مصوبه مذکور قریب به 8000 نفر از نجاتگران کارآزموده جمعیت از ثبات شغلی و معیشت ماهیانه برخوردار خواهند شد.

سرپرست معاونت منابع انسانی و پشتیبانی در ادامه توضیح در خصوص فعالیت های این معاونت در دو سال اخیر گفت:  جلسات تخصصی با مدیران ارشد سازمان تامین اجتماعی به منظور برقراری مجدد کسر حق بیمه از فوق العاده اضافه کاری کارکنان جمعیت هلال احمر برگزار و پیگیری‌ها در این حوزه به نتایج مطلوبی رسید.

جبلی خاطرنشان کرد: علاوه بر این و با تلاش های رئیس جمعیت هلال احمر، اخذ مجوز سالیانه 200 نفر نیروی امریه از بین امدادگران و نجاتگران فعال جمعیت محقق شد و این تلاشگران می‌توانند از این پس خدمت سربازی خود را در جمعیت هلال احمر انجام دهند. از سوی دیگر برگزاری جلسات متعدد کارشناسی با مسئولین سازمان اداری و استخدامی‌کشور به منظور تبیین  نیازجمعیت به نیروی انسانی متخصص و درخواست صدور 1000 مجوز استخدام پیمانی و برگزاری آزمون استخدامی  خاص مشاغل جمعیت با موفقیت انجام شد.

وی افزود: در راستای تکالیف واگذار شده، استقرار کامل اطلاعات کارمندان جمعیت در سامانه پاکنا (کارمند ایران ) در سازمان اداری و استخدامی  کشور و به روز آوری آن در اجرای تکالیف بودجه ای مصوب در قانون بودجه سالیانه کل کشور انجام شد.

جبلی ادامه داد: همچنین پیگیری تصویب نظامات پرداخت حقوق  و جبران خدمت کارمندان جمعیت در شورای حقوق و دستمزد و برگزاری جلسات تخصصی با مدیران مرتبط در سازمان اداری و استخدامی‌کشور صورت گرفت.

سرپرست معاونت منابع انسانی و پشتیبانی با بیان سایر اقدامات این معاونت در دو سال اخیر گفت: انعقاد قرارداد خرید 300 دستگاه آمبولانس و 600 خودروی نجات با  هدف  تقویت  ناوگان  خودرویی  امداد و نجات، انعقاد قرارداد جذب  8000 نفر  نیروی امدادی، پشتیبانی از مراسم پیاده روی اربعین در دوسال  اخیر و ارسال محموله کمک‌های بشردوستانه ایران به غزه از جمله مهم ترین اقدامات انجام شده در ماه‌های اخیر بود.

وی در خصوص فعالیت های انجام شده مرکز فناوری اطلاعات، ارتباطات، آمار و امنیت مجازی نیز گفت: تعیین خط مشی و چشم انداز، اهداف کمی و کیفی و برنامه ریزی به منظور عرضه خدمات الکترونیکی، کار از راه دور و اجرای سیاست های کلان  جهت دستیابی به اهداف تحول دیجیتال، یکپارچه‌‌سازی و هوشمندسازی فرآیندها در جهت ارتقای کمی و کیفی در راستای مأموریت های محوله به جمعیت هلال احمر، ایجاد سیستم های پشتیبانی تصمیم، جهت تسهیل در تصمیم گیری‌های کلان، استفاده از تکنولوژی‌های روز دنیا در جهت تشخیص سریع حوادث و تسریع و تسهیل در پاسخگویی متعهدانه، منطقی و با برنامه به نیازها و درخواست های سایر حوزه‌ها با موفقیت در این مدت زمان به سرانجام رسید.

جبلی توضیح داد: همچنین تبادل اطلاعات با سایر دستگاه‌های اجرایی در قالب 30 سرویس، اتصال سامانه‌های برخط به پنجره ملی خدمات هوشمند دولت، احداث دیتا سنتر جمعیت، احداث مرکز پایش و پردازش اطلاعات سوانح، راه اندازی سامانه یکپارچه درمان و توانبخشی، طراحی پلتفرم هلال من جهت ارائه خدمات مطلوب به اعضای داوطلب و جوان، ارتقا سامانه خدمات اجتماعی، راه اندازی و استقرار سامانه اتوماسیون اداری  به صورت یکپارچه در سطح کشور و افزودن 30 مرکز جدید به شبکه گسترده جمعیت هلال احمر نیز در این مدت انجام شد.

مشاهده صفحه جامع استخدام جمعیت هلال احمر

منبع: سایت جمعیت هلال احمر

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2820335
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد