• ۱۴۰۲/۰۳/۲۹
  • 1k نظر «نمایش»

خبر پایان رفع تمام ابهامات طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت

خبر پایان رفع تمام ابهامات طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۳۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت امروز در چه مرحله‌ای است؟

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری ایلنا، نماینده تالش گفت: رفع ابهامات طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت به پایان رسیده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت امروز در چه مرحله‌ای است؛ آیا کار رفع ابهام در کمیسیون اجتماعی به پیش رفته؛ حسن محمدیاری (نماینده تالش و رضوانشهر در مجلس شورای اسلامی) در ارتباط با طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت گفت: این طرح در یکسال اخیر در کمیسیون اجتماعی مجلس شورا پیگیری شده، کارگران مراجعات و مطالبات بسیار داشتند و خواستار تصویب طرح شدند؛ کمیسیون اجتماعی مجلس نیز به وظیفه‌ی خود عمل کرد و طرح را تصویب کرد و به صحن مجلس فرستاد.

وی افزود: بعد از ارسال طرحبه شورای نگهبان، ایرادات و ابهاماتی بر آن وارد شد؛ طرح بازگشت و در کمیسیون اجتماعی جرح و تعدیل و خوشبختانه تمام ابهامات برطرف شد.

به گفته‌ی این نماینده مجلس، کار رفع ابهام طرح در کمیسیون اجتماعی تمام شده و عنقریب به صحن مجلس خواهد آمد.

محمدیاری با بیان اینکه دولت اعتقاد دارد این طرح حدود هزار میلیارد تومان بار مالی دارد؛ اضافه می‌کند: ما معتقدیم این پول را دولت همین امروز پرداخت می‌کند اما در جیب واسطه‌ها می‌رود؛ مفهوم عدالت این است که این پول را به کارگران و زحمتکشان بدون واسطه بپردازیم. بنابراین در جواب شورای نگهبان، ادله‌ی کافی در مورد بار مالی نداشتن طرح آمده است.

این نماینده مجلس افزود: یک ایراد دیگری که به طرح وارد شده بود، تغایر با اسناد بالادستی بود که اینهم بررسی شد و معلوم گردید که تضاد و تنافری با اسناد بالادستی وجود ندارد.

او در پایان ابزار امیدورای کرد: امیداریم با اهتمام جدی نمایندگان مجلس و همراهی دولت، به زودی طرح ساماندهی مصوب شود و مشکلات کارگران شرکتی و قراردادی کشور با برقراری عدالت، برطرف گردد.

منبع: خبرگزاری ایلنا

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2752537
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
نظرات کاربران 1k