• ۱۴۰۱/۱۰/۰۵
  • 1k نظر «نمایش»

درخواست وزارت بهداشت جهت استخدام ۱۰۰ هزار نیروی انسانی

درخواست وزارت بهداشت جهت استخدام ۱۰۰ هزار نیروی انسانی

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۲ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

40 درصد استخدام وزارت بهداشت مربوط به پرستاران است

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری تسنیم، معاون پرستاری وزارت بهداشت از درخواست این وزارتخانه جهت جذب 100 هزار نیروی انسانی خبر داد که 40 درصد این نیروها مربوط به بخش پرستاری می باشد.

عباس عبادی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم درباره آخرین وضعیت اجرای قانون تعرفه‌گذاری خدمات پرستاری اظهار کرد: در بودجه 1402 اعتبار تعرفه‌گذاری خدمات پرستاری به عنوان بخشی از سرانه سلامت لحاظ خواهد شد و این یک گام جدی به سمت جلو است؛ با توجه به اینکه پس از این تعرفه‌گذاری خدمات پرستاری به عنوان یکی از اجزای سرانه سلامت خواهد بود نگرانی از عدم تحقق بودجه آن نخواهیم داشت.

وی افزود: از آبان‌ماه سال جاری اولین پرداخت تعرفه پرستاران به شکل علی‌الحساب انجام شد و با مساعدت سازمان برنامه و بودجه، این پرداختی‌ها در سال جاری استمرار خواهد یافت.

40 درصد نیروهای جذبی وزارت بهداشت از پرستاران خواهد بود

عبادی در پاسخ به سوالی مبنی بر جذب نیروهای پرستاری اضافه کرد: تفاهم اولیه با سازمان امور اداری و استخدامی برای جذب نیرو صورت گرفته اما هنوز مجوز نهایی برای جذب نیرو را صادر نکرده‌اند. براساس روال قبلی، از سهمی که وزارت بهداشت در جذب و استخدام نیروها دارد 40 درصد مربوط به کارکنان گروه پرستاری است.

وی ادامه داد: درخواست وزارت بهداشت جذب 100 هزار نفر نیروی انسانی در همه گروه‌های نظام سلامت است اما ممکن است میزان مجوزهای صادرشده از سوی سازمان امور استخدامی کمتر از این عدد باشد.

3 علت درخواست جذب نیروی انسانی در وزارت بهداشت

معاون پرستاری وزارت بهداشت متذکر شد: برای تخت‌ها و بیمارستان‌های جدیدالتاسیس، جایگزینی کارکنان بازنشسته شده و نزدیک شدن به استانداردهای نیروی انسانی در کشور نیاز به جذب نیرو داریم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2679998
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
نظرات کاربران 1k