۲ سال پیش

دعوت به همکاری پژوهشگر بصورت دورکاری در مجموعه مدیتورها

دورکاری
سابقه ندارد
پاره وقت

منقضی شده
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

آگهی استخدام مجموعه مدیتورها در تهران

مجموعه مدیتورها واقع در تهران جهت تکمیل کادر خود با شرایط زیر استخدام می نماید:

عنوان شغل شرایط احراز حقوق و مزایای همکاری
پژوهشگر ترجمه تخصصی متون علوم پزشکی (فارسی به انگلیسی و انگلیسی به فارسی)
مشاوره تخصصی در نگارش پروپوزال، گرنت پژوهشی، پایان نامه و مقاله
پارافریز و بازنویسی متون تخصصی دارای پلاجیاریزم
ویرایش زبانی نیتیو
انتخاب مجله های معتبر علوم پزشکی و سابمیت و پیگیری
کارشناسی و داوری علمی مقالات علوم پزشکی
آنالیز و تحلیل آماری
طراحی شکل های سلولی مولکولی در کتاب و مطالعات مروری
سایر سفارشات که شامل ساخت پاورپوینت، ثبت و پیگیری IRCT ، تنظیم مقاله براساس گایدلاین مجله مورد نظر کاربر، طراحی و صفحه آرایی کتاب های علوم پزشکی و مشاوره ثبت اختراع در زمینه علوم پزشکی می باشد.
در این زمینه از تمام فعالان پژوهشی در رشته های پزشکی، دندان پزشکی، داروسازی، اپیدمیولوژی، علوم آزمایشگاهی، ژنتیک، کتابداری پزشکی، میکروبیولوژی، بیوشیمی، بیوتکنولوژی و کلیه رشته های علوم پایه پزشکی دعوت به همکاری می شود.
1-حقوق متناسب با سختی کار:

بطور میانگین هر مدیتور (پژوهشگر فعال) در مجموعه مدیتورها می تواند 4 تا 20 میلیون تومان درآمد داشته باشد که این درآمد به نوع سفارش، میزان مهارت، میزان فعالیت و اخلاق حرفه ای هر مدیتور در پژوهش وابسته است. لازم به ذکر است که در سفارشات گوناگون بسته به نوع سفارش، 15 تا 40 درصد از هزینه به مجموعه مدیتورها تعلق گرفته و مابقی بعد از تکمیل سفارش به حساب مدیتور سفارش واریز می گردد. همچنین درصورتی که مدیتورهای محترم در طول همکاری با مجموعه، همواره در جهت ارتقای سطح کیفی فعالیت خود و برآورده کردن معیارهای مجموعه تلاش کنند از مزایای بیشتری برخوردار خواهند شد.
2-کاهش بار کاری:
بعد از عضویت در تیم مجموعه مدیتورها، شما با خیالی کاملا آسوده فقط به انجام پروژه خود مشغول می شوید و نیازی نیست که با مشتری در مورد پرداخت وجه صحبت کنید و اطمینان خواهید داشت که دستمزد شما محفوظ خواهد بود و به موقع به حساب شما واریز می شود. بعلاوه نیاز به تبلیغ منظم برای گرفتن پروژه جدید نخواهید داشت در نتیجه بار کاری شما کاهش می یابد.
3-دورکاری:
فعالیت در مجموعه مدیتورها به شکل دورکاری است و لازم نیست برای انجام پروژه در مکان خاصی حضور پیدا کنید. کافی است باتوجه استانداردهای تعیین شده ازطرف مسئول (مدیتور ارشد) بخش و در زمان تعیین شده برای پژوه سفارش خود را تحویل دهید.
4-پاره وقت:
شما می توانید بعد از استخدام در مجموعه مدیتورها پروژه خود را انتخاب کنید و مسئولیت آن را تا زمان تکمیل سفارش به عهده بگیرید. بنابراین درصورتی که شرایط شما برای انجام کار مناسب نیست یا انجام آن سفارش مطابق با برنامه زمانی و کاری شما نیست می توانید آن را رد کنید و منتظر سفارش جدید باشید!
5- آموزش رایگان:
با استخدام در مجموعه مدیتورها برای شما این امکان فراهم می شود که در بخشی که فعالیت می کنید یا سایر بخش ها ارتقا پیدا کنید. این مجموعه با همکاری تیم بزرگ خود به ارائه ی کارگاه های پژوهشی آنلاین رایگان برای اعضای جدید الورود و سایر اعضا پرداخته و همواره در ارتقای سطح کاری آن ها کوشا می باشد.
6- تخفیف ثابت:
درصورت هرکدام از اعضای فعال در مجموعه مدیتورها درخواست انجام سفارش در زمینه کاری خود (مثلا ترجمه) یا زمینه های کاری دیگر (مثلا آنالیز آماری) داشته باشند مشمول 5 تا 10 درصد تخفیف خواهند شد که این تخفیف بسته به مبلغ سفارش متفاوت می باشد.
7-پنل حرفه ای:
مجموعه مدیتورها دارای پنل حرفه ای می باشد که کلیه سفارشات پیش از هماهنگی با تیم سفارش، توسط کاربران در این محیط ثبت می شود. از طریق پنل، با استفاده از محیطی شبیه به واتس اپ، شما می توانید با کاربر سفارش خود گفتگو کنید و کلیه سوالات خود در زمینه انجام پروژه را با ایشان درمیان بگذارید، میتوانید هر لحظه موجودی حساب خود را بررسی کنید و حقوق هر کدام از سفارشاتی که انجام داده اید را لیست شده ببینید و درخواست تسویه حساب بدهید. همچنین با فعالیت شما در پنل مدیتورها، اطلاع رسانی های مربوط به عضویت در تیم سفارش، گفتگوها و مبلغ واریز شده به حساب شما، از طریق ایمیل، پیامک و ربات تلگرام به شما ارسال خواهد شد.
8-سابقه پژوهشی:

همکاری با مجموعه مدیتورها می تواند سابقه خوبی در زمینه پژوهش در علوم پزشکی برای شما فراهم کند. درصورت درخواست شما پس از گذشت یک سال از همکاری امکان ارائه گواهینامه (Certification) خواهد بود. به علاوه لیست اسامی و تصویر همکاران حرفه ای، فعال و کوشا در زمینه ترجمه، تایپ، پارافریز و ویراستاری زبانی نیتیو در وبسایت نمایش داده خواهد شد.

توضیحات بیشتر:
با توجه به خدمات ارائه شده در این مجموعه که شامل موارد زیر می باشد؛ کلیه دانشجویان و فارغ التحصیلان دارای پیشینه فعالیت حرفه ای در زمینه پژوهش در رشته های علوم پزشکی می توانند با مجموعه مدیتورها همکاری کنند
متقاضیان واجد شرایط می توانند با کلیک روی دکمه ارسال رزومه و انتخاب شغل مورد نظر رزومه خود را ارسال نمایند.
(شما می توانید با تکمیل فرم استخدام درقسمت استخدام مجموعه مدیتورها و بارگذاری رزومه (CV) علمی و پژوهشی خود درخواست خود را برای کارشناسان استخدام در مجموعه مدیتورها ارسال کنید. درخواست شما بررسی شده و کارشناسان ما در کوتاه ترین زمان جهت مصاحبه با شما تماس می گیرند.)
ایمیل: meditorha@gmail.com
شماره تماس: 02128426565

جهت تکمیل فرم استخدام اینجا کلیک نمایید

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=2370462
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
× iranestekhdam logo

دریافت آگهی در اپلیکیشن

دانلود برنامه