۱۶ ساعت پیش

دعوت به همکاری کارشناس بیمه برای بیمه دی در اصفهان
بیمه دی

دعوت به همکاری کارشناس بیمه برای بیمه دی در اصفهان

بیمه دی
اصفهان
اطلاعات تماس

حضوری
لیسانس, فوق لیسانس, دکتری
سابقه دارد (۱ سال)
حقوق توافقی
مرد و زن
تمام وقت
(07:30 الی 15:30)

مشاهده اطلاعات تماس
اطلاعات بیشتر
فوری

دعوت به همکاری بیمه دی

 

شرکت بیمه دی (شعبه سرپرستی) فعال در صنعت بیمه در نظر دارد به منظور تکمیل کادر سرمایه انسانی مورد نیاز خود در شهر اصفهان، از واجدین شرایط از همه شهرها دعوت به همکاری نماید.

عنوان شغلی شرایط احراز
 کارشناس امور بیمه ای آقا و خانم
کارشناسی یا کارشناسی ­ارشد رشته­ های مدیریت (کلیه گرایش­ها)، اکچوئری، آمار، اقتصاد، حقوق، مالی (صرفاً دانشگاه های دولتی)
حداقل 1 سال در شغل مورد نظر در صنعت بیمه
مسلط به صدور انواع بیمه نامه ها
تسلط در بازدید از موضوعات بیمه نامه ها
نظم و انضباط، حسن رفتار، روحیه همکاری و مشارکت، نوآوری و خلاقیت،
دقت عمل و تمرکز در کار، مسئولیت پذیری، روحیه ارائه خدمت و مشتری مداری
نرم افزارهای عمومی: Microsoft Office
نرم افزارهای تخصصی: سامانه بیمه گری فناوران
محل کار: شهر اصفهان
حداکثر سن: 36 سال 
سکونت در شهر محل کار الزامی است

لطفاً رزومه عکس ­دار خویش را به آدرس ایمیل زیر ارسال فرمایید.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
درباره مجموعه
بیمه دی

شرکت بیمه دی با بیش از ۱۸ سال سابقه فعالیت در صنعت بیمه کشور از طریق جذب نیروهای متخصص و اتخاذ راهبردی مدرن و برنامه ریزی دقیق در حال ارائه خدمات بیمه ای متنوع به اقشار مختلف جامعه بوده و در همین راستا در حال حاضر با ۵.۹۵۰ میلیارد ریال سرمایه ثبت شده و همچنین تولید حق بیمه سالیانه بیش از ۴۰.۰۰۰ میلیارد و برخورداری از بالاترین سطح توانگری در صنعت بیمه (سطح ۱ توانگری با نسبت ۲۴۱) از منظر سهم بازار حائز جایگاه چهارم در بین ۳۳ شرکت فعال در این صنعت می باشد. در حال حاضر بیش از دو میلیون بیمه شده در سراسر کشور که قریب به ۳۰ در صد بازار بیمه درمان تکمیلی را شامل می شوند، خدمات بیمه ای خود را از شرکت بیمه دی دریافت نموده و به همین منظور ، این شرکت زیر ساخت فناوری مناسبی را از طریق همکاری گسترده با مراکز طرف قرار داد (بیش از ۷.۰۰۰ مرکز ) به گونه ای فراهم نموده است که بیمه شدگان بدون نیاز به معرفی نامه کتبی ، خدمات درمانی خود را به صورت آنلاین از این مراکز دریافت می دارند.

https://iranestekhdam.ir/?p=2852610
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
× iranestekhdam logo

دریافت آگهی در اپلیکیشن

دانلود برنامه