۱ سال پیش

دعوت به همکاری کارشناس مرکز تماس و کارشناس ارشد ارتباط با مشتریان در شرکت پیشگامان

مختلف
سابقه دارد (۱ سال)
پایه وزارت کار
تمام وقت

منقضی شده
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

مجموعه پردازش الکترونیک پیشگامان آرمان برای تکمیل کادر خود از یزد با شرایط زیر استخدام می نماید:

ردیف عنوان شغل شرایط احراز
1 کارشناس مرکز تماس جنسیت: آقا/خانم
بصورت حضوری و دورکاری
بصورت تمام وقت
با یکسال سابقه
با مقطع کارشناسی
مسئولیت‌ها:
پاسخگویی صحیح به تمام درخواست‌های مشتریان در حداقل زمان، بر اساس استانداردهای تعریف شده
پاسخگویی به تماس‌های ورودی
وارد نمودن اطلاعات در CRM، برای ارائه گزارش روزانه به سرپرست
راهکارهای جدید در حوزه سیستم های مدیریت ارتباط با مشتریان بر اساس استراتژی سازمان
شایستگی‌ها:
مدیریت استرس و مدیریت بحران پشتیبانی
فن بیان قوی و قدرت ارتباط گیری موثر با مشتریان از طریق تماس ورودی
برخورداری از روحیه کار تیمی و مسئولیت پذیری
توانمند در تهیه گزارشات
آشنایی با گوگل شیت و نرم افزارهای CRM
روابط عمومی خوب، دارای انضباط کاری و مسئولیت‌پذیر
پیگیر، با حوصله و صبور
حقوق و مزایا:
بیمه تامین اجتماعی از روز اول کاری و بیمه درمان تکمیلی رایگان پس از ماه سوم آزمایشی
بودجه آموزشی
وام
پرداخت حقوق منظم 
تجهیزات کار توسط شرکت برای شما فراهم خواهد شد (لپ تاپ و هدفون)
شرایط کار:
امکان همکاری به صورت حضوری و دورکاری
کار به صورت شیفتی می‌باشد به همراه یک روز تعطیلی چرخشی در طول هفته
همکاران ما در تیم مرکز تماس، به تماس‌های ورودی پشتیبانی سایت دیوار پاسخ می‌دهند
2 کارشناس ارشد ارتباط با مشتریان

جنسیت: آقا/خانم
بصورت حضوری و دورکاری
بصورت تمام وقت
مسئولیت‌ها:
حصول اطمینان از آشنایی کامل کارشناس‌های مرکز تماس با تمامی اهداف، استانداردهای عملکرد و خط‌ مشی‌ها
پاسخ به سوالات کارشناس‌های مرکز تماس در مورد بهترین روش پاسخ‌گویی به تماس‌ها یا تماس‌های دشوار
همکاری با سایر کارشناس‌های ارشد و اعضای تیم مدیریت برای بهبود عملکرد کارشناس‌های مرکز تماس و افزایش مستمر رضایت مشتری‌ها
آموزش و همراهی کارشناس‌های مرکز تماس برای پاسخگویی به سوالات و شکایات مشتریان
 تهیه گزارش ها و تجزیه و تحلیل داده ها برای کمک به سرپرست‌ در تعیین اهداف مرکز تماس
شناسایی مشکلات مربوط به فرآیندهای عملیاتی و پیشنهاد بهبودهای احتمالی
مدیریت مشتری‌های ناراضی/عصبانی که به راهنمایی بیش‌تری نیاز دارند
شایستگی‌ها:
حداقل یک سال سابقه کار در مرکز تماس
مسلط به نرم افزارهای Microsoft Office
 ارتباط موثر
شنونده فعال
آموزش و مربیگری
حقوق و مزایا:
بیمه تامین اجتماعی از روز اول کاری و بیمه درمان تکمیلی رایگان پس از ماه سوم آزمایشی
بودجه آموزشی
وام
پرداخت حقوق منظم 
تجهیزات کار توسط شرکت برای شما فراهم خواهد شد (لپ تاپ و هدفون)
فردی که بتواند عملکرد کارکنان را در راستای اهداف و استانداردهای تعریف شده در تیم توسعه بدهد

متقاضیان واجد شرایط می توانند رزومه خود را از طریق شماره واتساپ زیر ارسال نمایند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=2550562
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
× iranestekhdam logo

دریافت آگهی در اپلیکیشن

دانلود برنامه