• ۱۴۰۲/۰۳/۰۲
  • 1k نظر «نمایش»

دولت بار مالی طرح ساماندهی کارکنان دولت را پذیرفت

دولت بار مالی طرح ساماندهی کارکنان دولت را پذیرفت

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۲۲ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

حذف شرکت های حائل با تصویب طرح ساماندهی کارکنان دولت

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری ایرنا، عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: دولت بار مالی طرح ساماندهی کارکنان دولت را پذیرفت و با تصویب این طرح شرکت های حائل حذف خواهند شد.

 حسین گودرزی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی ایرنا در مورد طرح ساماندهی کارکنان دولت اظهار داشت: جلسات مختلفی برای رفع ایرادات شورای نگهبان به این طرح در کمیسیون اجتماعی برگزار شد که ماده اول آن به تصویب رسید و با توجه به موضوعات اضطراری بررسی این طرح به تعویق افتاده و بار دیگر در دستور کار این کمیسیون قرار گرفته است.

وی بیان داشت: این طرح از سوی رییس جمهور تایید شده است و این نکته مثبتی است، آیت الله رییسی در این مورد تاکید داشت که شرکت های واسط باید برچیده شوند و قراردادها به صورت مستقیم با کارکنان دولت منعقد شود که با تمایل و همکاری دولت می توان به عملیاتی کردن این طرح امیدوار بود.

نماینده مردم لرستان با اشاره به اظهارات معاون امور استخدامی کشور در مخالفت با این طرح بیان داشت: لطیفی در جلسه بررسی این طرح در صحن علنی اعلام کرد که بار مالی برای دولت دارد، اما با تایید این طرح از سوی رییس جمهور، فضای مناسبی برای ادامه بررسی این طرح به وجود آمده است.

گودرزی بیان داشت: با توجه به اظهارات رییس جمهور اگر از موضوع اصل ۷۵ که در مورد بار مالی این طرح است عبور کنیم، مشکل خاصی برای عملیاتی کردن این طرح وجود ندارد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با اعلام خبر خوش به نیروهای شرکتی دستگاه های اجرایی دولت گفت: با تصویب این طرح شرکت های حائل به زودی حذف می‌شوند و قراردادها مستقیم با نیروهای شرکتی منعقد می‌شود.

به گزارش ایرنا، کلیات طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت در تیرماه و ماده واحده آن در اسفند ماه سال گذشته تصویب رسید و برای تایید به شورای نگهبان ارسال شد.

شورای نگهبان ایراداتی به این طرح وارد دانست که قرار است این طرح برای رفع ایرادات شورا، دوباره در صحن علنی مجلس شورای اسلامی بررسی شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2742036
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
نظرات کاربران 1k