• ۱۴۰۳/۰۲/۰۸
  • 1k نظر «نمایش»

راهنمای جامع ارزیابی تکمیلی آزمون استخدام طرح شهید زین الدین

راهنمای جامع ارزیابی تکمیلی آزمون استخدام طرح شهید زین الدین

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۶۴۷ (نمایش)

نحوه ارزیابی تکمیلی (مصاحبه و گزینش) آزمون استخدام طرح شهید زین الدین

به گزارش ایران استخدام، بخش مصاحبه و گزینش آزمون استخدام طرح شهید زین الدین همانند سایر آزمون ها با فرایندی به عنوان "ارزیابی تکمیلی" جایگزین شده است. در این طرح نیز داوطلبان پذیرفته شده در آزمون کتبی به مرحله ارزیابی تکمیلی دعوت خواهند شد. در این صفحه با استناد بر دفترچه آزمون و اطلاعیه‌های منتشر شده، به راهنمایی داوطلبان معرفی شده به مرحله ارزیابی تکمیلی پرداخته ایم.

ورود به صفحه آگهی های استخدام طرح شهید زین الدین


فهرست مطالب مهم

جهت مشاهده مطالب روی لینک های زیر کلیک کنید

ارزیابی تکمیلی طرح شهید زین الدین

پذیرفته شدگان مرحله کتبی آزمون استخدام طرح شهید زین الدین پس از کسب حدنصاب اعلام شده در دفترچه راهنمای آزمون به ارزیابی تکمیلی (مصاحبه و گزینش) دعوت می‌شوند. مرحله ارزیابی تکمیلی آزمون استخدام طرح شهید زین الدین شامل سنجش در حیطه‌های تخصصی و اختصاصی می‌باشد.

حد نصاب لازم برای معرفی به سایر مراحل چقدر است؟
کسب حداقل 50 درصد میانگین نمره مکتسبه سه نفر اول با ارزش وزنی چهل درصد برای حیطه عمومی و شصت درصد برای حیطه تخصصی و اختصاصی در هر سهمیه استخدامی (شغل - شهرستان) در هریک از دستگاه‌های اجرایی
نکته: داوطلبان فاقد حدنصاب از سایر مراحل حذف می‌شوند.

پذیرفته شدگان آزمون کتبی با توجه به محورهای تعیین شده توسط کانون های ارزیابی تکمیلی برای هر حوزه شغلی به شیوه‌های مختلف مورد سنجش و ازیابی قرار می‌گیرند.

در ادامه شیوه‌های ارزیابی تکمیلی آورده شد است:

  1. ایده تحولی
  2. بررسی مستندات
  3. حل مسئله گروهی
  4. مصاحبه عمومی و مدیریتی
  5. مصاحبه تخصصی و اختصاصی

لازم به ذکر است: شیوه‌های سنجش برای حیطه‌های اختصاصی و تخصصی متفاوت است.

شرط لازم برای انتخاب به ارزیابی تکمیلی

داوطلبان پذیرفته شده در آزمون علمی پس از کسب حدنصاب لازم دعوت به ارزیابی تکمیلی می‌شوند و دستگاه‌های اجرایی مکلفند نسبت به انجام ارزیابی تکمیلی از پذیرفته شدگان اقدام نمایند.

 شرط لازم برای انتخاب افراد به ارزیابی تکمیلی

شرط لازم برای انتخاب افراد جهت انجام ارزیابی تکمیلی پذیرفته شدگان، کسب حدنصاب می‌باشد و انتخاب افراد بر اساس مجموع نمره فضلی با وزن 40 درصد برای حیطه عمومی و 60 درصد برای حیطه تخصصی و اختصاصی به تعداد سه برابر ظرفیت (تا پنج برابر ظرفیت در صورت تایید و اعلام در شرایط اختصاصی دستگاه) پذیرش صورت می‌پذیرد.

نحوه محاسبه نمره نهایی (آزمون کتبی و ارزیابی تکمیلی) داوطلبان در هر یک از دستگاه ها، در شرایط اختصاصی مندرج در همین دفترچه ذکر شده است.

نکته اول: در صورتی که تعداد افراد دارای حد نصاب در شغل محل های مورد تقاضا کمتر از ظرفیت پذیرش باشد، همه افراد دارای حد نصاب برای انجام سایر مراحل مربوط معرفی خواهند شد.

نکته اول: در صورت درخواست دستگاه اجرایی و موافقت سازمان، معرفی افراد برای ارزیابی تکمیلی تا پنج برابر ظرفیت استخدامی، مشروط بر اینکه در زمان ثبت نام در بخش شرایط اختصاصی دستگاه به داوطلبان اطلاع رسانی شود، امکان پذیر است.

 اولویت انتخاب به سایر مراحل با چه افرادی است؟

پس از اعلام نظر گزینش، در صورتی که مجموع نمرات مکتسبه داوطلبان در آزمون کتبی و ارزیابی تکمیلی مساوی باشد، اولویت انتخاب با داوطلبانی خواهد بود که نمره مکتسبه آنان در آزمون کتبی بالاتر باشد.

تعداد افراد معرفی شده به ارزیابی تکمیلی +جدول

در ادامه تعداد افراد معرفی شده برای مرحله ارزیابی تکمیلی در استان های مختلف بصورت تفکیک شده در جدولی به شرح زیر می باشد:

ردیف

استان

تعداد

1 آذربایجان غربی 5 برابر ظرفیت
2 البرز 5 برابر ظرفیت
3 گیلان 5 برابر ظرفیت
4 ایلام 5 برابر ظرفیت
5 بوشهر 5 برابر ظرفیت
6 چهارمحال و بختیاری 5 برابر ظرفیت
7 خراسان جنوبی 5 برابر ظرفیت
8 خراسان شمالی 3 برابر ظرفیت
9 خوزستان 3 برابر ظرفیت
10 سمنان 3 برابر ظرفیت
11 فارس 5 برابر ظرفیت
12 قزوین 5 برابر ظرفیت
13 قم 5 برابر ظرفیت
14 کردستان 3 برابر ظرفیت
15 کرمانشاه 5 برابر ظرفیت
16 کهگیلویه و بویراحمد 5 برابر ظرفیت
17 لرستان 5 برابر ظرفیت
18 مازندران 5 برابر ظرفیت
19 هرمزگان 5 برابر ظرفیت
20 همدان 3 برابر ظرفیت
21 یزد 5 برابر ظرفیت
22 کرمان 5 برابر ظرفیت
23 تهران 5 برابر ظرفیت

توجه داشته باشید: داوطلبانی که در آزمون کتبی طرح شهید زین الدین پذیرفته شده و به مرحله ارزیابی تکمیلی راه پیدا می‌کنند، ضروری است حداقل 50 درصد امتیاز ارزیابی تکمیلی را کسب نمایند، در غیر این صورت از ادامه رقابت (سایر مراحل) حذف خواهند شد.

نحوه محاسبه نمره نهایی

نحوه محاسبه نمره نهایی (آزمون کتبی و ارزیابی تکمیلی) داوطلبان آزمون استخدام طرح شهید زین الدین، در شرایط اختصاصی دفترچه راهنمای آزمون استخدام طرح شهید زین الدین درج شده است.

شرایط ارزیابی تکمیلی + دفترچه

شرایط ارزیابی تکمیلی برای هر شغل بصورت جدول بندی در دفترچه راهنمای آزمون استخدام شهید زین الدین اعلام شده است. این جداول شامل محورهای ارزیابی، منبع، شیوه های ارزیابی تکمیلی در حیطه‌های اختصاصی و تخصصی می‌باشد.

در ادامه ایران استخدام جداول شرایط ارزیابی تکمیلی اعلام شده در دفترچه را تفکیک نموده و ارائه داده است. شما می توانید با زدن بر روی لینک زیر، شرایط ارزیابی تکمیلی شغل مورد نظر خود را مشاهده نمایید.

مشاهده شرایط ارزیابی تکمیلی

شرایط ارزیابی تکمیلی _الحاقیه (1)

آزمون استخدام طرح شهید زین الدین (مرحله دوم) با انتشار الحاقیه شماره (1) دو استان تهران و کرمان را به دفترچه راهنمای آزمون اضافه نموده است. شرایط ارزیابی تکمیلی مشاغل اعلام شده در الحاقیه شماره (1) دفترچه راهنمای آزمون بصورت جدول بندی و تفکیک شده، اعلام شده است.

لازم به ذکر است: این جداول شامل محورهای ارزیابی، منبع، شیوه های ارزیابی تکمیلی در حیطه‌های اختصاصی و تخصصی می‌باشد.

ایران استخدام به منظور سهولت دسترسی متقاضیان به جداول شرایط ارزیابی تکمیلی اعلام شده در الحاقیه شماره (1) دفترچه راهنمای آزمون، این جداول را بصورت تفکیک شده ارائه نموده است.

شما می‌توانید با زدن بر روی لینک زیر، شرایط ارزیابی تکمیلی شغل مورد نظر خود را مشاهده نمایید.

مشاهده شرایط ارزیابی تکمیلی

شرایط ارزیابی تکمیلی +الحاقیه (2)

پس از انتشار الحاقیه شماره (2) دفترچه راهنمای آزمون استخدام طرح شهید زین الدین (مرحله دوم)، شرایط ارزیابی تکمیلی برای هر شغل بصورت جدول بندی و تفکیک شده، اعلام شده است. 

لازم به ذکر است: این جداول شامل محورهای ارزیابی، منبع، شیوه های ارزیابی تکمیلی در حیطه‌های اختصاصی و تخصصی می‌باشد.

ایران استخدام به منظور سهولت دسترسی متقاضیان به جداول شرایط ارزیابی تکمیلی اعلام شده در الحاقیه شماره (2) دفترچه راهنمای آزمون، این جداول را بصورت تفکیک شده ارائه نموده است.

شما می‌توانید با زدن بر روی لینک زیر، شرایط ارزیابی تکمیلی شغل مورد نظر خود را مشاهده نمایید.

مشاهده شرایط ارزیابی تکمیلی

تجربیات ارزیابی تکمیلی سال های قبل

همچنین شما می توانید تجربیات و سوالات مصاحبه و گزینش پذیرفته شدگان آزمون استخدامی فراگیر دستگاه های اجرایی را با مراجعه به لینک زیر مشاهده نمایید.

مشاهده صفحه

در مصاحبه های استخدامی چه می‌پرسند؟

ارزیابی تکمیلی (مصاحبه و گزینش) مهم ترین بخش از فرایند استخدام می باشد. در ادامه صفحه ای توسط کارشناسان ایران استخدام ارائه شده است که می توانید با مراجعه به آن از نحوه برگزاری مصاحبه‌ برای استخدام در سازمان‌های دولتی و یا شرکت‌های خصوصی آشنا شوید.

مشاهده صفحه

جزوه ویژه ایران استخدام (مصاحبه گزینش)

صفحه جزوات مصاحبه گزینش (عقیدتی، سیاسی) آزمون‌های استخدامی به تفکیک هر سازمان (ارسال شده توسط کاربران ایران استخدام) تهیه و ارائه شده است. شما می توانید با مراجعه به لینک زیر جهت مشاهده صفحه جزوات مصاحبه گزینش (عقیدتی، سیاسی) اقدام نمایید.

مشاهده صفحه

منبع: ایران استخدام

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2814153
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
نظرات کاربران 1k