• ۱۴۰۲/۱۰/۰۶
  • 0k نظر «نمایش»

رفع مشکل قرارداد نیروهای خرید خدمات در کمتر از یک ماه

رفع مشکل قرارداد نیروهای خرید خدمات در کمتر از یک ماه

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

مشکل قرارداد نیروهای خرید خدمات آموزش و پرورش حل می‌شود

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، سخنگوی وزارت آموزش و پرورش گفت: مشکل قراردادهای نیروهای خرید خدمات آموزش و پرورش در کمتر از یک ماه رفع خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ فرهادی گفت: نیرو‌های خرید خدمات با مشکل قرارداد، بیمه و پرداختی مشکل داشتند که کمتر از یک ماه آینده این مشکل حل خواهد شد.

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش همچنین افزود: رسیدگی به همه اعتراض‌ها به رتبه بندی معلمان انجام شده و پاسخ‌ها نیز داده شده است و حدود ۶ هزار نفر هستند که احکامشان صادر نشده است و بزودی صادر خواهد شد. وی گفت: باید در فضای مجازی اقدامی صورت دهیم تا دانش آموزان از این تکنولوژی جا نمانند. هم یاد بگیرند آسیب نبینند و هم وزارت آموزش و پرورش بستر خوبی برای دانش اموزان فراهم کند که دچار آسیب نشوند.

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: در حوزه زیر ساخت‌های فناوری و تغییرات کنکور و اینکه پایه دهم، یازدهم و دوازدهم که باید به صورت نهایی برگزار شود. آزمون نهایی واقعی‌تر شده است. فرهادی گفت: هوش مصنوعی یکی از تکنولوژی‌های آینده خواهد بود که کشور‌ها از آن بهره‌مند خواهند شد. ازبهترین و ایمن‌ترین ابزار‌های تکنولوژی برای برگزاری امتحانات استفاده خواهد شد.

به گفته وی، قبلا خود مدرسه ازمون برگزار می‌کرد، وقتی ازمون نهایی می‌شود دانش آموزان عمیق‌تر محتوی را یاد می‌گیرند. از حافظه محوری فاصله خواهیم گرفت.
فرهادی افزود: با این اقدام تفکر انتزاعی را تقویت خواهیم کرد، مهارت‌های مطالعه را بیشتر به دانش آموز یاد می‌دهیم.

به گفته فرهادی، وزارت آموزش و پرورش سعی می‌کند زیر ساخت‌های فناوری امتحانات نهایی را فراهم کند. سخنگوی وزارت آموزش و پرورش افزود: بر اساس برنامه هفتم توسعه همه زیر ساخت‌های فناوری فراهم می‌شود. به گفته وی، از جمله تصحیح اوراق امتحانات نهایی، چاپ سئوالات و فناوری‌ها برای ارسال لینک چاپ سئوالات و جلوگیری از تقلب تمام این موارد پیش بینی شده است و با سازمان برنامه و بودجه‌ها هماهنگی‌های لازم صورت گرفته است که زیر ساخت فناوری آموزش و پرورش را برای امتحانات نهایی فراهم کنیم که تمام این امور به کیفیت تعلیم و تربیت منجر خواهد شد.

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش گفت: امسال در آزمون استخدامی که برگزار خواهد شد در کنار جذب معلم تعداد قابل توجهی هم معلم امور تربیتی و مشاوره و تربیت بدنی و سلامت جذب خواهند شد. به گفته فرهادی، بزودی تمام مدارس شبانه روزی به مربی امور تربیتی و مشاوره و تربیت بدنی و سلامت مجهز خواهند شد. وی افزود: تمام مدارس استعداد درخشان هم به این مربیان مجهز خواهند شد.

در آموزش و پرورش به دنبال شایسته گزینی هستیم به دنبال جذب معلمی هستیم که به فضای تعلیم و تربیت علاقمند باشد. سخنگوی وزارت آموزش و پرورش افزود: امسال از طریق ماده ۲۸ تلاش می‌شود که بالای ۷۰ هزار نفر معلم و مربی پرورشی جذب شود. باید بدنبال ثبات و پایایی در دانشگاه فرهنگیان از نظر ورودی و خروجی باشیم.

مشاهده صفحه جامع آخرین خبر از استخدام آموزش و پرورش

مشاهده صفحه جامع اخبار جذب و استخدام نیروی خرید خدمات آموزشی

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2824545
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد