۷ سال پیش

رفع مشکل کمبود نیرو در آموزش‌وپرورش یزد

منقضی شده
اطلاعات بیشتر

 

مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد از ورود نخستین گروه فارغ التحصیلان دانشگاه فرهنگیان به چرخه آموزش و پرورش یزد خبر داد و گفت: مشکل کمبود نیرو به تدریج در مدارس استان رفع می‌شود.

جهت مشورت و تبادل نظر در رابطه با آزمون استخدامی آموزش و پرورش اینجا کلیک نمایید


به گزارش خبرنگار مهر، ‌ احمد شیرزاد در نشستی خبری که به مناسبت روز خبرنگار با حضور معاونت‌های مختلف آموزش و پرورش استان یزد برگزار شد، اظهار داشت: کمبود نیرو در طول سال‌هایی که پایه ششم ابتدایی دایر شد، یکی از اصلی‌ترین مشکلات آموزش و پرورش استان یزد بود اما با ورود اولین گروه فارغ التحصیلان دانشگاه فرهنگیان، این مشکل به تدریج رفع می‌شود.
ی بیان کرد: با آغاز سال تحصیلی جدید، ۳۸۰ نفر از فارغ‌التحصیلان دانشگاه فرهنگیان در مدارس ابتدایی مشغول به تدریس خواهند شد ضمن اینکه امسال ۴۸۰ نفر از فرهنگیان نیز به افتخار بازنشستگی نائل می‌شوند.
شیرزاد یادآور شد: اکنون با رفع تدریجی مشکل کمبود نیرو، ارتقا شأن معلمان به ویژه بازنشستگان و فرسودگی فضاهای آموزشی مدارس از دغدغه ها و مسائل اصلی آموزش و پرورش استان یزد شده است.
مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد ادامه داد: در حال حاضر ۳۰ درصد مدارس استان یزد فرسوده هستند و ایمنی لازم را ندارند و این مشکل بیشتر در شهر یزد به عنوان مرکز استان مشاهده می شود.
وی با اشاره به اینکه بودجه های آموزش و پرورش امکان احداث فضاهای آموزشی را نمی دهد، افزود: نیاز به مشارکت خیران در مرمت و بازسازی مدارس به شدت احساس می شود.
شیرزاد همچنین خواستار مشارکت مادی و معنوی مردم در اداره مدارس استان شد و تصریح کرد: آموزش و پرورش بدون مشارکت مردم به شایستگی اداره نخواهد شد.
وی تاکید کرد: برای اداره مدارس به خیران مدرسه‌یار نیازمندیم و امیدواریم بتوانیم با استفاده از حمایت‌های مادی و معنوی مردم و رفع دغدغه های مالی در مدارس، در مسیر ارتقا کیفیت آموزش قدم برداریم.
به گزارش مهر، در سال  تحصیلی جدید با افزایش بالغ بر حدود ۸ هزار دانش آموز، آمار دانش آموزان یزد به ۲۰۷ هزار نفر می رسد که این تعداد دانش آ موز در هزار و ۴۸۰ مدرسه و ۸ هزار و ۷۰۸ کلاس درس مشغول به تحصیل خواهند شد.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=646837
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد