• ۱۴۰۲/۱۲/۲۶
  • 0k نظر «نمایش»

زمان اعلام نتایج آزمون استخدام شرکت پالایش نفت اصفهان

زمان اعلام نتایج آزمون استخدام شرکت پالایش نفت اصفهان

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

اعلام نتایج آزمون استخدام شرکت پالایش نفت اصفهان در 26 اسفندماه

به گزارش ایران استخدام و به نقل از سایت شرکت پالایش نفت اصفهان، مدیر روابط عمومی و بین الملل و معاون سرمایه انسانی و توسعه مدیریت هلدینگ پترو پالایش اصفهان گفت: نتایج آزمون استخدام پتروپالایش اصفهان در 26 اسفندماه اعلام خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی و بین الملل هلدینگ پتروپالایش اصفهان،محمد ده بیدیان، با اشاره به اینکه اطلاعیه اولیه این آزمون درتاریخ ۱۲ دی ماه امسال برگزارشد افزود: آزمون استخدامی این شرکت در ۲۴ اسفندماه با حضور۷۲۴ نفر برگزارشد.

وی گفت:  آزمون استخدامی پالایشگاه اصفهان برای جذب متقاضیان کار در رشته های مهندسی شیمی،صنایع شیمایی ومهندسی نفت در بخش بهره برداری هلدینگ پتروپالایش اصفهان برگزارشد.

وی با اشاره به اینکه از زمان اعلام فراخوان پالایشگاه اصفهان ۴۳۰۰نفر روزمه و اطلاعات خود را از سراسر کشور برای پالایشگاه اصفهان ارسال کردنند گفت:بسیاری از رزومه های ارسال سنخیتی با اعلام رشته های مورد نیاز نداشت لذا ۳۲۰۰ نفراز میان شرکت کنندگان انتخاب شدند.

ده بیدیان افزود : با دستور مدیر عامل هلدینگ پتروپالایش اصفهان مقرر شد افرادی که بومی استان اصفهان هستند دراین آزمون شرکت نمایند.لذا با بررسی های صورت گرفته به یک هزار نفراعلام فراخوان برای حضور در آزمون شد.

مدیر روابط عمومی و بین الملل و معاون سرمایه انسانی و توسعه مدیریت هلدینگ پترو پالایش اصفهان،تصریح کرد:از میان افراد انتخاب شده ۷۲۴ نفردر سایت آزمون ثبت نام کردنند.

وی ادامه داد : نتیجه آزمون در  ۲۶ اسفندماه اعلام خواهد شد و برای فروردین ماه ۲ برابر ظرفیت به مصاحبه دعوت میشوند.

 چگونه برای مصاحبه آماده شویم؟

دانلود کتاب الکترونیکی راهنمای جامع تمام مراحل مصاحبه‌های استخدامی
سفارش پستی کتاب چاپی راهنمای مصاحبه گزینش عقیدتی و سیاسی
تجربیات "واقعی" مصاحبه آزمون های استخدامی، کارجویان (رایگان)

ده بیدیان، اشاره داشت : شرایط ورود افراد به آزمون استخدامی بر مبنای رزومه وسوابق شغلی است و برگزیدگان برای بخش بهره برداری هلدینگ پتروپالایش اصفهان انتخاب میشوند.

وی بااشاره به اینکه امسال اولین آزمون استخدامی پتروپالایش اصفهان دراسفندماه برگزارشد گفت:فراخوان رشته های اعلامی در مقطع کارشناسی بود که منتخبین بعد از طی مراحل مصاحبه و دیگر مراحل  تا اول خردادماه در پالایشگاه اصفهان مشغول به کار میشوند.

مدیر روابط عمومی و بین الملل و معاون سرمایه انسانی و توسعه مدیریت هلدینگ پترو پالایش اصفهان تصریح کرد:افراد برگزیده در آزمون استخدامی در واحدهای آیزوماکس،آب،برق،بخار هلدینگ پتروپالایش اصفهان مشغول به کار خواهند شد.

ده بیدیان، با تاکید به اینکه کلیه اطلاعیه های مربوط به جذب و استخدام پالایشگاه اصفهان تنها از طریق اطلاعیه رسمی و سایت پالایشگاه اصفهان انجام می شود افزود: هموطنان عزیز باید این نکته را مد نظر قرار داده وهیچ گاه فریب سایت ها،کانالها و پیامک های جعلی که اقدام به انتشار فراخوان استخدام پالایشگاه اصفهان می نمایند توجه نکنند.

مشاهده صفحه جامع استخدام شرکت پالایش نفت اصفهان

منبع: شرکت پالایش نفت اصفهان

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2846395
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد