• ۱۴۰۳/۰۱/۳۱
  • 1k نظر «نمایش»

زمان اعلام نتایج اولیه آزمون استخدام تامین اجتماعی سال ۱۴۰۳

زمان اعلام نتایج اولیه آزمون استخدام تامین اجتماعی سال ۱۴۰۳

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۱۹ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

 زمان اعلام نتایج اولیه آزمون استخدام تامین اجتماعی

 

به گزارش ایران استخدام و به نقل از روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، مدیرعامل سازمان تامین‌ اجتماعی زمان اعلام نتایج اولیه آزمون استخدام تامین اجتماعی را مشخص کرد.

 آزمون استخدامی سازمان تامین‌اجتماعی برای جذب ۴۹۰۲ نفر نیروی انسانی جدید در بخش‌های بیمه‌ای و درمانی این سازمان صبح امروز – جمعه سی‌ویکم فروردین – در تهران و مراکز استان‌ها برگزار شد.

 طبق اعلام روابط‌عمومی سازمان تامین‌اجتماعی، در این آزمون که توسط مرکز آزمون جهاد دانشگاهی برگزار شد، بعد از مشخص شدن نفرات برگزیده آزمون و انجام مراحل مصاحبه و گزینش، ۳۷۰۰ نفر برای اشتغال در مراکز درمانی تامین‌اجتماعی و حدود ۱۲۰۰ نفر برای اشتغال در بخش بیمه‌ای این سازمان پذیرفته خواهند شد.

 وی با اشاره به ثبت‌نام بیش از ۷۲ هزار نفر درآزمون استخدامی سال ۱۴۰۲، اظهار داشت: گزارش‌ها حاکی از استقبال خوب داوطلبان از این آزمون استخدامی است و امیدواریم به‌زودی و در آزمون استخدامی سال ۱۴۰۳ نیز که در نیمه دوم امسال برگزار خواهد شد، بتوانیم تعداد بیشتری از فارغ‌التحصیلان را جذب کنیم.

 حسینی گفت: با توجه به استقبال خوب فارغ‌التحصیلان از آزمون‌های استخدامی سازمان تامین‌اجتماعی، ا‌ن‌شاءالله در شش ماهه دوم امسال آزمون استخدامی ۱۴۰۳ نیز برای جذب ۵ تا ۶ هزار نیروی انسانی جدید برگزار خواهد شد.

 برای قبولی در آزمون استخدامی چه بخوانیم؟

 مشاهده سوالات مصاحبه حضوری و گزینش تامین اجتماعی

 دانلود کتاب مصاحبه استخدامی با 30% تخفیف

 سفارش پستی کتاب مصاحبه‌های استخدامی 

مدیرعامل سازمان تامین‌اجتماعی در پاسخ به سوالی درباره زمان اعلام نتایج این آزمون، گفت: نتایج اولیه این آزمون که مرحله اول از فرآیند جذب نیروی انسانی مورد نیاز سازمان تامین‌اجتماعی است، حدود ۲۰ روز اعلام خواهد شد سپس مراحل بعدی از جمله فرآیند مصاحبه و گزینش را پیش رو خواهیم داشت.

 چگونه برای مصاحبه آماده شویم؟

دانلود کتاب الکترونیکی راهنمای جامع تمام مراحل مصاحبه‌های استخدامی
سفارش پستی کتاب چاپی راهنمای مصاحبه گزینش عقیدتی و سیاسی
تجربیات "واقعی" مصاحبه آزمون های استخدامی، کارجویان (رایگان)

وی با اشاره به ثبت‌نام بیش از 72 هزار نفر برای شرکت در این آزمون گفت: حدود 42 هزار نفر از خواهران و نزدیک به 30  هزار نفر از برادران برای شرکت در این آزمون ثبت‌نام کردند که استقبال خوب فارغ‌التحصیلان از آزمون استخدامی سازمان تأمین‌اجتماعی را نشان می‌دهد.
حسینی با اشاره به اینکه زمان برگزاری آزمون استخدامی  1402 که قرار بود در اسفندماه سال گذشته برگزار شود، به‌خاطر تقارن با ماه مبارک رمضان به فروردین 1403 موکول شد، گفت: با توجه به استقبال خوب فارغ‌التحصیلان از آزمون‌های استخدامی سازمان تأمین‌اجتماعی، ا‌ن‌شاءالله در شش ماهه دوم امسال آزمون استخدامی 1403 نیز برای جذب 5 تا 6 هزار نیروی انسانی جدید برگزار خواهد شد.

 صفحات مرتبط

مشاهده صفحه جامع استخدام سازمان تامین اجتماعی

مشاهده صفحه جامع اخبار لحظه به لحظه استخدام سازمان تامین اجتماعی

منبع: خبرگزاری ایرنا

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2852798
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
نظرات کاربران 1k