• ۱۴۰۱/۱۰/۱۳
  • 1k نظر «نمایش»

زمان اعلام نتایج نهایی جذب مدرس دانشگاه علمی کاربردی مشخص شد

زمان اعلام نتایج نهایی جذب مدرس دانشگاه علمی کاربردی مشخص شد

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۵ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

اعلام نتایج نهایی جذب دانشگاه علمی کاربردی در پایان فروردین 1402

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری مهر، نتایج نهایی جذب مدرس در دانشگاه علمی کاربردی، پایان فروردین ماه 1402 اعلام می شود.

دکتر اصغر کشتکار در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به فرآیند جذب مدرس دانشگاه جامع علمی کاربردی برای سال ۱۴۰۱ و زمان اعلام نتایج نهایی پذیرفته شدگان گفت: متقاضیان تدریس در دانشگاه جامع علمی کاربردی در سال جاری تا ۲۲ آذرماه فرصت داشتند با مراجعه به سامانه جذب مدرسان اقدامات لازم برای مراحل ثبت نام را انجام دهند.

وی تعداد کل متقاضیان تدریس در دانشگاه جامع علمی کاربردی را ۶۵ هزار و ۶۰۷ نفر اعلام کرد و افزود: از این تعداد تا به امروز (۱۲ دی ۱۴۰۱)، ۴ هزار و ۹۲۰ نفر ثبت نام اولیه را انجام داده و ۴۲ هزار و ۱۱ نفر نیز در حال تکمیل مستندات خود هستند.

قائم مقام رئیس و معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی در ادامه اظهار داشت: در حال حاضر تعداد متقاضیانی که ثبت نام خود را قطعی کرده و کد رهگیری دریافت کرده‌اند، ۱۸ هزار و ۶۷۶ نفر هستند.

وی ظرفیت جذب مدرس در این دوره را ۶ هزار و ۱۹۲ نفر اعلام کرد و افزود: دبیرخانه استان‌ها تا ۱۶ دی ۱۴۰۱ فرصت دارند برای اعتبارسنجی اطلاعات و مستندات متقاضیان اقدام کنند، سپس پرونده متقاضیان واجد شرایط در کارگروه‌های بررسی صلاحیت علمی مطابق با شاخص‌های ارزیابی بومی شده، امتیاز دهی می‌شود.

کشت کار افزود: هیأت اجرایی معین استانی، متقاضیانی که حد نصاب امتیاز را کسب نموده‌اند تا سقف سه برابر ظرفیت جذب اعلام شده برای رشته مورد نظر جهت مصاحبه علمی دعوت می‌نماید، در این مرحله استعلام صلاحیت عمومی متقاضیان توسط دبیرخانه هیأت اجرایی جذب دانشگاه انجام می‌شود و پس از انجام مصاحبه در کارگروه‌های بررسی صلاحیت علمی، رأی نهایی توسط هیأت اجرایی معین استان صادر شده و نتایج صلاحیت علمی به همراه نتایج صلاحیت عمومی جهت تصویب نهایی در اختیار هیأت اجرایی جذب دانشگاه قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: پس از تصویب در هیأت اجرایی جذب دانشگاه، نهایتاً کد مدرسی صادر شده و مرکز امور مدرسان دانشگاه با همکاری واحدهای استانی، دوره الزامی تربیت مدرس با عنوان آشنایی با نظام علمی کاربردی را برای متقاضیان برگزار می‌نماید.

کشتکاردرباره زمان اعلام نتایج نهایی جذب مدرس دانشگاه گفت: نتایج نهایی با صدور کد مدرسی تا پایان فروردین ۱۴۰۲ اعلام می‌شود.

منبع: خبرگزاری مهر

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2684173
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
نظرات کاربران 1k