• ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
  • 0k نظر «نمایش»

ساماندهی ۴۰ درصد معلمان رسمی ابتدایی در نظام دوری

ساماندهی ۴۰ درصد معلمان رسمی ابتدایی در نظام دوری

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

همراهی سه ساله معلمان رسمی با دانش آموزان

 

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری ایسنا، معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش‌ و پرورش گفت: چهل درصد معلمان رسمی در نظام دوری ساماندهی شده و فعالیت سه ساله با دانش آموزان خواهند داشت.

معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش‌وپرورش با بیان اینکه ۴۰ درصد معلمان رسمی آموزش و پرورش در قالب نظام دوری امسال سازماندهی می‌شوند تا همراهی سه ساله معلمان با دانش‌آموزان امکان‌پذیر باشد گفت: به کارگیری نیروهای بازنشسته، خریدخدمات و حق‌التدریس در دوره اول ابتدایی در نظام دوری انجام نمی‌شود و این نیروها در دوره دوم ابتدایی سازماندهی و به کار گرفته می‌شوند.

حمید طریفی حسینی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه در سازماندهی نظام دوری یک معلم سه سال متوالی با دانش‌آموزان خود همراه است گفت: با توجه به شناخت دقیق و عمیق معلم از استعدادها، ظرفیت‌ها، توانایی‌ها، نیازها و مشکلات دانش آموزان محیط مناسبی برای رشد و هدایت استعدادی و شکوفایی استعدادهای دانش‌آموز به وجود می‌آید.

وی با بیان اینکه در نظام دوری، معلمان دوره اول ابتدایی رسمی آموزش و پرورش به کار گرفته می شوند افزود: امسال ۴۰ درصد معلمان رسمی آموزش و پرورش در قالب نظام دوری سازماندهی می‌شوند تا همراهی سه ساله معلمین با دانش آموزان امکان‌پذیر باشد؛ به کارگیری نیروهای بازنشسته، خریدخدمات و حق‌التدریس در دوره اول ابتدایی انجام نمی‌شود و در دوره دوم ابتدایی سازماندهی می شوند.

معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش‌وپرورش با اشاره به اینکه توانمندسازی معلمین دوره اول ابتدایی برنامه‌ریزی شده است ادامه داد: با همکاری سازمان پژوهش و دانشگاه فرهنگیان نظام نامه‌ای برای توانمندسازی معلمان اول ابتدایی برای چگونگی روش تدریس کتاب‌ها و شناسایی مهارت‌های معلم در قالب نظام دوری برای آگاهی از استعدادها و ظرفیت‌های دانش‌آموزان و هدایت تحصیلی درست آن‌ها آماده شده که اصول و مبانی به معلمان آموزش داده می شود، بحث مهارت آموزی، خلاقیت پروری بچه‌ها و شایستگی‌های حرفه‌ای معلمان برای فعالیت در قالب نظام دوری مورد توجه است، کار آموزش و توانمندسازی خانواده‌ها هم با کمک انجمن اولیاء و مربیان برنامه ریزی می‌شود تا معلم، خانواده و مدرسه فضای بانشاطی برای دوره اول ابتدایی ایجاد کنند.

مشاهده صفحه جامع آخرین خبر از استخدام آموزش و پرورش

مشاهده صفحه جامع آخرین اخبار معلمان و فرهنگیان

منبع: خبرگزاری ایسنا

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2852119
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد