• ۱۴۰۲/۰۳/۲۷
  • 0k نظر «نمایش»

سهمیه خانواده شهدا و ایثارگر در استخدام دستگاه‌های استان خوزستان

سهمیه خانواده شهدا و ایثارگر در استخدام دستگاه‌های استان خوزستان

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

سهمیه ۱۹ هزار نفری خانواده شهدا و ایثارگر از استخدام در دستگاه‌های استان خوزستان

به گزارش ایران استخدام و نقل از خبرگزاری صدا وسیما، اصغر رشنودی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان گفت: اشتغال خانواده شهدا، ایثارگران و فرزندان اهمیت زیادی دارد، بنابراین سهمیه ۱۹ هزار نفری از استخدام در دستگاه‌های خوزستان به خانواده شهدا و ایثارگر اختصاص میابد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان سهمیه خانواده شهدا و ایثارگر از استخدام در دستگاه‌های استان را ۱۹ هزار نفر اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان خوزستان، اصغر رشنودی با اشاره به اهمیت اشتغال خانواده شهدا، ایثارگران و فرزندان آن‌ها گفت: بسیاری از مدیران بر این باور هستند که حل مسئله اشتغال دشوار است.
 
وی با بیان اینکه برای تبدیل وضعیت خانواده شهدا و جانبازان مکاتبه‌ای برای دستگاه‌ها آماده شده است، افزود: ۴۰ دستگاه در خوزستان وجود دارد، مقرر شده برای ۶۳ هزار نفر اشتغال ایجاد کنند که حدود ۱۹ هزار نفر از این استخدام‌ها، سهمیه خانواده شهدا و ایثارگر است.
 
رشنودی ادامه داد: در خوزستان بیش از ۵ میلیون نفر جمعیت وجود دارد که از این تعداد ۴ میلیون و ۱۸۷ نفر در سن کار قرار دارند که جمعیت سن کار استان شامل ۲ بخش فعال و غیرفعال هستند، بخش غیرفعال شامل؛ دانش آموزان، زنان خانه دار و دانشجویان است که ۶۹ درصد جمعیت استان را تشکیل می‌دهند، بخش فعال که خود به ۲ بخش شاغلان و بیکاران تقسیم می‌شود که تعداد آن‌ها یک هزار و ۳۲۰ نفر است، شاغلان مطلق حدود ۱۹۰ هزار نفر و شاغلان ناقص حدود ۱۳۰ هزار نفر هستند که باید برای اشتغال آن‌ها برنامه‌ریزی شود.
 
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان اضافه کرد: برای اشتغال حدود ۳۱۰ هزار نفر در استان برنامه‌ریزی شده که از این تعداد بیش از ۱۱ هزار نفر را فرزندان شهدا، ایثارگران و جانبازان تشکیل می‌دهند، البته برای مسئله اشتغال بسته سیاستی آماده شده و معادل بیکاران استان ظرفیت اشتغال پیدا کرده‌ایم.
 
وی می‌گوید: با توجه به اینکه بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان اعلام کرده اگر شرکت‌های خصوصی پای کار بیایند می‌توان برای اشتغال ۵۰۰ نفر اقدام کرد، گروه ویژه‌ای را قرار می‌دهیم و از بازرسان به بهترین شکل ممکن استفاده می‌کنیم.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2751512
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد