• ۱۴۰۳/۰۲/۱۰
  • 0k نظر «نمایش»

سهمیه گیلان از استخدام آموزش و پرورش اعلام شد

سهمیه گیلان از استخدام آموزش و پرورش اعلام شد

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

استخدام ۲۸۹۰ نفر در آموزش و پرورش گیلان

 

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری ایسنا، مدیرکل آموزش و پرورش گیلان گفت: در آموزش و پرورش گیلان از طریق آزمون استخدامی و کنکور فرهنگیان جذب ۱۲۸ هزار و ۵۸۱ نفر استخدام می شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با اشاره به جذب ۱۲۸ هزار و ۵۸۱ نفر در آموزش و پرورش طی سال‌جاری، تصریح کرد: سهمیه گیلان از این جذب ۲۸۹۰ نفر است که ۱۰۱۱ نفر از طریق کنکور و دانشجو معلم هستند و مابقی از طریق برگزاری آزمون‌های استخدامی جذب می‌شوند.

محمد رمضانی، امروز ۹ اردیبهشت‌ماه در نشست با خبرنگاران به مناسبت در پیش بودن هفته گرامیداشت مقام معلم، با اشاره به تاثیر همراهی اصحاب رسانه در انجام مأموریت‌های آموزش و پرورش اظهار کرد: برای اجرای مأموریت‌های آموزش و پرورش به مشارکت اولیا خیلی نیازمند هستیم، رسانه می‌تواند در ایجاد همسویی و همراهی اولیا نقش آفرینی کند.

وی با اشاره به ویژه برنامه‌های گرامیداشت هفته معلم که در سراسر استان برگزار می‌شود، افزود: نواختن زنگ سپاس معلم در صبح روز ۱۱ اردیبهشت همزمان در مدارس استان با حضور مسئولین، گلباران و غبارروبی مزار شهدا، دیدار با خانواده شهدای دانش‌آموز و فرهنگی، اعزام معلمین نمونه و همکاران ستادی به دیدار معلمان با مقام معظم رهبری، برگزاری همایش استانی تجلیل از معلمان در دهکده ساحلی انزلی، تجلیل از رؤسا و مدیران کل آموزش و پرورش استان در بعد از انقلاب، حضور در میعادگاه‌های نماز جمعه ۱۴ اردیبهشت‌ماه، حضور در صدا و سیما و ارائه عملکرد از جمله برنامه‌های مناسبتی هفته گرامیداشت مقام معلم است؛ ۴۷ نفر از معلمان و فرهنگیان گیلان برای دیدار با مقام معظم رهبری اعزام می‌شوند.

رمضانی با اشاره به فرآیند انتخاب معلم نمونه گفت: طی فراخوانی که برای انتخاب معلم نمونه در استان داشتیم، ۶۴ درصد معلمین شرکت کردند، پس از ارزیابی معلمین در مرحله مدرسه‌ای، در نهایت ۱۰۲ معلم به مرحله استانی راه یافتند، در این مرحله هم پس از ارزیابی مستندات و حتی حضور در کلاس درس آنها در نهایت ۹ برگزیده از استان انتخاب و به تهران معرفی شدند، در مرحله کشوری هم پس از انجام مصاحبه و بررسی مستندات مرتضی بصیری از رودبار معلم متوسطه دوم به عنوان نمونه کشوری انتخاب شد؛ در کشور فقط ۱۵ معلم نمونه کشوری انتخاب شدند که یک نفر از گیلان است.

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با اشاره به جذب ۱۲۸ هزار و ۵۸۱ نفر در آموزش و پرورش طی سال‌جاری، تصریح کرد: سهمیه گیلان از این جذب ۲۸۹۰ نفر است که ۱۰۱۱ نفر از طریق کنکور و دانشجو معلم هستند و مابقی از طریق برگزاری آزمون‌های استخدامی جذب می‌شوند.

وی ادامه داد: از میزان سهمیه جذب ۲۹۶ نفر آموزگار، ۵۶۲ نفر کیفیت بخشی (معاون و مربی پرورشی، مشاور، مراقب بهداشت و مربی تربیت بدنی)، ۴۶۱ نفر دبیر و هنرآموزی، ۱۸ نفر معلولین، یک نفر نخبگان، ۵۴۱ نفر سرایدار و خدمتگزار می‌باشد.

رمضانی با اشاره به جایگاه گیلان در کنکور سراسری سال ۱۴۰۲ خاطرنشان کرد: در کنکور سال گذشته ۳۸ رتبه زیر ۱۰۰، حدود ۱۵۰ رتبه سه رقمی، رتبه تک رقمی پنج گروه علوم ریاضی داشتیم که از جمله درخشش دانش‌آموزان گیلان در کنکور سراسری سال گذشته بوده است.

مشاهده صفحه جامع آخرین خبر از استخدام آموزش و پرورش

مشاهده صفحه جامع آخرین اخبار معلمان و فرهنگیان

منبع: خبرگزاری ایسنا

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2855734
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد