• ۱۴۰۲/۱۰/۰۳
  • 1k نظر «نمایش»

شروع ثبت نام غیر حضوری مهارت آموزان ماده ۲۸ رشته های دبیری و چندین رشته دیگر

شروع ثبت نام غیر حضوری مهارت آموزان ماده ۲۸ رشته های دبیری و چندین رشته دیگر

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۳۱ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

ثبت نام غیر حضوری مهارت آموزان ماده 28 رشته های دبیری و چندین رشته دیگر شروع شد

به گزارش ایران استخدام و به نقل از سایت دانشگاه فرهنگیان، معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه فرهنگیان از آغاز ثبت نام غیر حضوری مهارت آموزان ماده 28 رشته های دبیری، تربیت بدنی ، امور تربیتی ، مراقب سلامت و مشاور واحد آموزشی از یکشنبه 3 دی ماه خبر داد.

معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه فرهنگیان ضمن تبریک به پذیرفته شدگان مهارت آموز دبیری پذیرفته شده در آزمون استخدامی سال 1402 و جاماندگان معرفی شده از سوی وزارت آموزش و پرورش مربوط به سنوات قبل در رشته های آموزش متوسطه(دبیری)، تربیت بدنی، مراقب سلامت، امور تربیتی و مشاور واحد آموزشی، به اطلاع می رساند؛ تنها مرجع اطلاع رسانی در خصوص مسایل مرتبط با دوره مهارت آموزی، پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه فرهنگیان و پرتال معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی است و این دانشگاه اخبار مندرج در سایر مراجع اطلاع رسانی اعم از سایت­ های خبری و شبکه­ های اجتماعی را تایید نکرده و هیچ مسئولیتی در قبال آنها ندارد.

برنامه ثبت نام مهارت آموزان فوق  دارای دو مرحله اصلی است که جزییات آن به شرح ذیل اعلام می­گردد:

.ثبت نام در دو مرحله غیرحضوری و حضوری انجام خواهد شد.

ثبت نام غیرحضوری :

معرفی­ شدگان فوق طی روزهای  ۱۴۰۲/10/۰۳ لغایت 1402/10/06 (به آدرس سامانه آموزشی پذیرش مهارت ­آموزان دانشگاه فرهنگیان (سامانه مروارید) مراجعه و برای بارگذاری مدارک و ثبت نام غیرحضوری خود اقدام نمایند.

مدارک مورد نیازجهت  بارگذاری در سامانه مرواریدتوسط مهارت آموزان:

- تصویر کلیه صفحات شناسنامه

- تصویر پشت و روی کارت ملی

- تصویر عکس پرسنلی زمان ثبت نام در آزمون استخدامی

- تصویر کارت پایان خدمت و یا کارت معافیت برای برادران

- تصویر آخرین مدرک تحصیلی

- تصویر گواهی ICDL (درصورت دارا بودن).

- تصویر گواهی روخوانی و روان خوانی قرآن (درصورت دارا بودن)

- فرم تعهد ( در صورت دارا بودن)

- مدارک ایثار گری (در صورت دارا بودن)

- بارگذاری فیش شهریه پرداختی

پرداخت شهریه

نکته: شهریه دو پودمان برای هر مهارت ­آموز 54000000 ( پنجاه و چهار میلیون ریال) می­ باشد که می بایست در فرآیند ثبت نام با مراجعه به آدرس سامانه هوشمندسازی دانشگاه فرهنگیان قسمت ورود به سامانه را از سمت چپ صفحه انتخاب و نسبت به ورود نام کاربری ( نام کاربری در ابتدا عدد 14022 +کد رهگیری یا شماره پرونده) و کلمه عبور (کدملی) اقدام نموده و شهریه خود را واریز نماید. شهریه می تواند به صورت کامل یا در دو نوبت هر نوبت مبلغ 27000000 ریال(بیست و هفت میلیون ریال) پرداخت شود.

نام کاربری مربوط به حق التدریس

کد رهگیری

14022

نام کاربری مربوط به استخدامی

شماره پرونده

14022

کلمه عبور هر دو گروه :         کد ملی

* عدم ثبت نام غیرحضوری و بارگذاری مدارک تا پایان تاریخ تعیین­شده به معنی انصراف از دوره تلقی خواهدشد.
* مسئولیت صحت و سقم ثبت ­نام، درج مشخصات و بارگذاری مدارک برعهده مهارت ­آموز است و در صورت تشخیص وجود مغایرت در مدارک ارائه­ شده تا پایان دوره، شرکت متقاضی در دوره مهارت­ آموزی کان لم یکن تلقی خواهد شد.

ثبت نام حضوری:

ثبت نام حضوری مهارت ­آموزان فوق الذکر از تاریخ  14۰۲/10/14  همزمان با شروع دوره در پردیس/ مرکز محل آموزش مهارت ­آموزان انجام خواهد شد. مهارت­ آموزان موظف هستند در زمان ثبت­ نام حضوری شخصاً، اصل مدارک ثبت نامی را صرفا جهت تطبیق با مدارک بارگذاری شده درسامانه به همراه داشته باشند.

تذکر1: آن­ دسته از مهارت ­آموزان جامانده از سری ­های قبل که موفق به اتمام دوره نشده اند در صورت ارائه درخواست کتبی برای ادامه و اتمام دوره به پردیس محل آموزش خود می توانند در این دوره شرکت نمایند. البته مشروط به اینکه از معرفی آنها به دانشگاه بیش از یکسال نگذشته باشد ( استناد به بخشنامه شماره 192043/710 مورخ ۱۴۰۲/8/۲۴) وزارت آموزش و پرورش.

تذکر 2 : با توجه به پایین بودن تعداد معرفی­ شدگان در رشته های امور تربیتی ، مشاوره و مراقب سلامت  این سه رشته در تهران تشکیل می گردد.

تذکر3: با توجه به آمار پایین پذیرفته شدگان در رشته تربیت بدنی این رشته در 6 استان آذربایجان شرقی، اصفهان، تهران، خراسان رضوی، خوزستان و فارس تشکیل می­ گردد.

شروع دوره آموزشی و برنامه درسی:

دوره مهارت آموزی شامل دو پودمان می ­باشد که پودمان نخست آن از پنج­شنبه مورخ 14۰۲/10/14  آغاز می ­شود.

مهارت­ آموزان باید پس از ثبت نام براساس برنامه اعلامی سامانه مروارید در کلاس ­های پودمان شرکت نماید. در صورتی که مهارت آموز طبق مراحل مشخص شده اقدام نکند امکان شرکت وی در پودمان و امتحانات پایانی و متعاقباً صدور حکم استخدامی توسط وزارت آموزش و پرورش وجود نخواهد داشت.

پودمان های اول و دوم این دوره به صورت حضوری برگزار می­شود. درکنار آموزش حضوری بسته ­های یادگیری الکترونیکی که لینک آن در منوی اصلی پرتال سازمان مرکزی دانشگاه با عنوان (محتوی دوره مهارت آموزی ) ایجاد شده است در دسترس می ­باشد.

تذکر 4: بدیهی است پاسخگویی به مشکلات پذیرفته شدگان برعهده استان محل برگزاری دوره می ­باشد لذا اکیداً از مراجعه حضوری یا تلفنی مهارت آموزان به سازمان مرکزی دانشگاه فرهنگیان خودداری شود.

​تذکر 5 : روزهای تشکیل کلاس در روزهای پنج­شنبه و جمعه هرهفته  می­باشد.

تذکر6: نام کاربری و رمز عبور به صورت پیش فرض در زمان ثبت نام، توسط سامانه اعلام می گردد.

نکته مهم : با توجه به اینکه تاکنون اسامی تکمیل ظرفیت رشته آموزش ابتدایی از طرف وزارت آموزش و پرورش به دانشگاه اعلام نشده است. لذا در خصوص تشکیل این رشته متعاقبا اطلاع رسانی می ­شود. لذا جاماندگان رشته آموزش ابتدایی سنوات قبل هم جهت شرکت در پودمان باید منتظر اعلام نتیجه تکمیل ظرفیت این رشته باشند.

مشاهده صفحه جامع آزمون استخدامی آموزش و پرورش

مشاهده صفحه جامع استخدام دانشگاه فرهنگیان

منبع: سایت دانشگاه فرهنگیان

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2823149
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
نظرات کاربران 1k