• ۱۴۰۳/۰۴/۰۲
  • 0k نظر «نمایش»

شروع پرداخت وام ضروری ۳۰ میلیونی به بازنشستگان

شروع پرداخت وام ضروری ۳۰ میلیونی به بازنشستگان

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

پرداخت وام بازنشستگی از 31 خردادماه

 

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری ایسنا، مدیرکل خدمات رفاهی صندوق بازنشستگی کشوری گفت: از 31 خردادماه پرداخت وام ضروری بازنشستگان کشوری آغاز می شود.

مدیرکل خدمات رفاهی صندوق بازنشستگی کشوری ضمن اشاره به پرداخت وام ۳۰ میلیونی به ۱۹ هزار و ۱۰۰ نفر از امروز گفت: براساس تعامل با بانک عامل، مقرر شد به جای پرداخت وام به ۲۸ هزار نفر در هر دوره ۶۲ هزار نفر وام دریافت کنند.

به گزارش ایسنا،‌ یاسر گریوانی در مورد مشکلات سالمندان کشور اظهارکرد: بنابر رویه سابق در صندوق بازنشستگی کشوری، برخی خدمات از جمله وام، بسته‌های رفاهی و بهره‌برداری از تورهای سفر به سالمندان ارائه می‌شد. اما تمام بسته‌ها به دلیل منقضی شدن تاریخ قرارداد و یا ضعف‌های مالی بلااستفاده بودند. در سال گذشته یک بازنگری در این روند انجام شد و بسته‌هایی که صرفا شکل ظاهری داشت و مزیتی برای بازنشسته نداشت، حذف شد. برخی از آنها نیز مانند بهره‌مندی از خرید در فروشگاه‌های زنجیره نیز ادامه پیدا کرد.

وی افزود: درحال حاضر با چند شاخص برخی خدمات ارائه می‌شود. حتما ۳۱ استان باید شمولیت و پوشش داشته باشند که گاها مشاهده شده بود خدمات در برخی استان‌ها ارائه می‌شد. همچنین شیب مزیت را از استان کم برخوردار به مرکز هدایت کردیم. از امروز وام ضروری به مبلغ ۳۰ میلیون تومان به ۱۹ هزار و ۱۰۰ نفر پرداخت می‌شود.

گریوانی که در مصاحبه‌ای رادیویی سخن می‌گفت، تشریح کرد: در ادوار گذشته، ثبت نام‌های متعدد برای این وام شکل گرفته بود و بازنشسته سال‌ها برای این وام در انتظار بود. کمیته تسهیلات، خدمات و وام تشکیل شده و یک آیین نامه جدید شکل گرفته است. در سال گذشته حدود ۱۹۰ هزار نفر وام دریافت کردند. سال گذشته از بین ۸۲۴ هزار نفر ثبت نام کنندگان در صف به ۲۰۰ هزار نفر وام پرداخت شد. از میان ۶۲۴ هزار نفر نیز، کسی که به نماینده مجلس دسترسی داشت توانست وام خود را دریافت کند.

مدیرکل خدمات رفاهی صندوق بازنشستگی کشوری با اشاره به ۱۰۷ هزار وام اولی از بین ۶۲۴ هزار نفر خاطرنشان کرد: خط قرمز پرداخت وام‌ها این بود که تنها ۱۰۷ هزار نفر وام دریافت کنند که بخشی در ماه گذشته و بخشی فردا و پس فردا وام دریافت می‌کنند. براساس تعاملی که با بانک مربوطه انجام شد، مقرر شد به جای پرداخت وام به ۲۸ هزار نفر در هر دوره ۶۲ هزار نفر وام دریافت کنند.

آخرین اخبار وام ضروری بازنشستگان کشوری

اخبار بازنشستگان

منبع: خبرگزاری ایسنا

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2871074
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد