• ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
  • 0k نظر «نمایش»

شرکت ۱۶ هزار نفر در آزمون استخدامی کیفیت بخشی کرمانشاه

شرکت ۱۶ هزار نفر در آزمون استخدامی کیفیت بخشی کرمانشاه

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

آمار شرکت کنندگان مشاغل کیفیت بخشی کرمانشاه

 

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری ایسنا، رئیس سازمان جهاددانشگاهی استان کرمانشاه گفت: در آزمون استخدامی مشاغل کیفیت بخشی آموزش و پرورش کرمانشاه ۱۶ هزار و ۴۷۱ داوطلب به رقابت خواهند پرداخت.

رئیس سازمان جهاددانشگاهی استان کرمانشاه از برگزاری آزمون استخدامی مشاغل کیفیت ‌بخشی وزارت آموزش و پرورش توسط مرکز آزمون جهاد دانشگاهی خبر داد و گفت: این آزمون در استان کرمانشاه با حضور ۱۶ هزار و ۴۷۱ داوطلب، روز جمعه (۱۴ اردیبهشت) برگزار خواهد شد.

 برای قبولی در آزمون استخدامی چه بخوانیم؟

دانلود دفترچه های شبیه ساز آزمون 4 شغل

دانلود سوالات حیطه عمومی 

دانلود سوالات حیطه اختصاصی 

دانلود سوالات حیطه تخصصی 

مسلم حدیدی در این خصوص اظهارکرد: این آزمون جهت استخدام مربی امورتربیتی وسبک زندگی، مربی امورتربیتی و مشاوره، مربی تربیتی بدنی و سلامت و مشاور تخصصی در۷۶ حوزه آزمون جهاددانشگاهی استان کرمانشاه برگزار می‌شود.

حدیدی ادامه داد: این آزمون با شرکت ۱۲ هزار و ۴۱۳ داوطلب زن و ۴۰۵۸ داوطلب مرد و با همکاری بیش از ۱۵۰ تن از جهادگران بعنوان ناظران آزمون برگزار می‌شود. 

وی خاطرنشان کرد: مرکز آزمون سازمان جهاددانشگاهی استان کرمانشاه با بیش از ۱۶ هزار داوطلب جزو یکی از بزرگترین مراکز این آزمون در کشور است.

رییس مرکز آزمون جهاد دانشگاهی استان کرمانشاه افزود: با توجه به بعد مسافت داوطلبان و در راستای ارایه خدمات مناسب‌تر، این آزمون در شهرستانهای اسلام آباد غرب، پاوه، جوانرود، روانسر، سنقروکلیایی، سرپل ذهاب، گیلانغرب، کنگاور و کرمانشاه برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: پس از شهرستان کرمانشاه با بیش از  هفت هزار داوطلب و ۱۷ حوزه آزمون، شهرستان اسلام‌آباد غرب با بیش از دو هزار داوطلب و ۱۴ حوزه آزمون بیشترین داوطلب را خواهد داشت.

رییس سازمان  جهاد دانشگاهی استان کرمانشاه تصریح کرد: داوطلبان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این آزمون، به مرکز آزمون سازمان جهاد دانشگاهی استان کرمانشاه به آدرس کرمانشاه، بلوار شهید بهشتی، سه راه ۲۲ بهمن، سازمان جهاد دانشگاهی کرمانشاه مراجعه و یا شماره ۳۱۰۳۱- داخلی ۳۱۵ تماس بگیرند.

مرکز آزمون سازمان جهاددانشگاهی استان کرمانشاه از سال ۱۳۹۸ مجری برگزاری بیش از ۵۰ آزمون با ۱۰۰ هزار داوطلب در سراسر استان بوده است.

مشاهده صفحه جامع آخرین خبر از استخدام آموزش و پرورش

مشاهده صفحه جامع آخرین اخبار معلمان و فرهنگیان

منبع: خبرگزاری ایسنا

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2856228
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد