• ۱۴۰۲/۱۲/۰۹
  • 0k نظر «نمایش»

صدور احکام رتبه بندی ۲ هزار معلم جامانده در اسفندماه

صدور احکام رتبه بندی ۲ هزار معلم جامانده در اسفندماه

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

تلاش برای پرداخت حق التدریس معلمان هر دو ماه یکبار

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری تسنیم، سخنگوی وزارت آموزش و پرورش گفت: احکام رتبه بندی 2 هزار معلم جامانده در اسفندماه پرداخت خواهد شد.

علی فرهادی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم درباره اینکه "پیش از این از واریز حق‌التدریس معلمان هر دو ماه یک‌بار خبر  داده بودید اما این موضوع محقق نشده است و هم‌اکنون معلمان شاغل از مهر تا امروز بابت ساعات حق‌التدریس (اضافه‌کار) خود مطالبه دارند."، اظهار کرد: همچنان معتقدیم اگر حق‌التدریس معلمان به‌موقع پرداخت شد، انگیزه معلمان شاغل و بازنشسته برای حضور در کلاس درس افزایش می‌یابد.

وی افزود: برای تأمین اعتبارات حق‌التدریس معلمان دچار مشکل شدیم البته بودجه آموزش و پرورش هم محدود بود اما با این حال قبل از پایان سال در بحث پرداخت حق‌التدریس‌ معلمان که سال گذشته قبل از پایان سال اصلاً پرداختی نداشتیم، حداقل سه ماه پرداختی خواهیم داشت.

 تلاش برای پرداخت منظم حق‌التدریس معلمان

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش بیان کرد: تلاش می‌کنیم از سال آینده، حق‌التدریس معلمان هر دو ماه یک‌بار پرداخت شود.

 رتبه‌بندی نومعلمان به جریان افتاد

فرهادی درباره دلایل عدم صدور احکام رتبه‌بندی معلمانی که افزایش رتبه داشتند، گفت: تعداد این معلمان بسیار اندک و شاید کمتر از یک‌هزارم معلمان است، حدود دو هزار نفر از معلمان با این وضعیت مواجه هستند و با حقوق اسفند احکام رتبه‌بندی آنها صادر می‌شود.

وی درباره رتبه‌بندی نومعلمان تصریح کرد: اخیراً مرکز پژوهش‌های مجلس هم درباره رتبه‌بندی معلمان جدید‌الاستخدام مکاتبه‌ای را داشت و هم‌اکنون سامانه رتبه‌بندی برای نومعلمان فعال شده است و آنها می‌توانند مدارک خود را بارگذاری کنند که مطابق قانون بررسی خواهد شد.

مشاهده صفحه جامع جزئیات نظام رتبه بندی معلمان

مشاهده صفحه جامع آخرین اخبار معلمان و فرهنگیان

منبع: خبرگزاری تسنیم

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2842667
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد