• ۱۴۰۲/۰۷/۰۹
  • 0k نظر «نمایش»

صدور مجوز استخدام برای شهرداری‌ های خراسان جنوبی اخذ شد

صدور مجوز استخدام برای شهرداری‌ های خراسان جنوبی اخذ شد

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

برگزاری آزمون استخدام شهرداری های خراسان جنوبی تا یک ماه آینده

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری خراسان جنوبی گفت: با پیگیری های انجام شده مجوز استخدام ۴۳ سهمیه برای ۱۹ شهرداری استان اخذ شد که تا یک ماه آینده آزمون آن برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، علیرضا صفری روز شنبه در نشست خبری اظهار کرد: آخرین استخدامی شهرداری‌های استان سال ۹۸ برگزار شد که با توجه به اینکه تعدادی از نیروها بازنشسته شده‌اند تقویت منابع انسانی شهرداری‌ها ضروری است.

وی ادامه داد: ۴۳ سهمیه جدید در رشته‌های مختلف مهندسی راه و ساختمان، حسابداری و کارشناس حقوقی است که آزمون متمرکز آن همزمان با چهار استان دیگر از سوی جهاد دانشگاهی برگزار خواهد شد.

 برای قبولی در آزمون استخدامی چه بخوانیم؟

دانلود نمونه سوالات عمومی و تخصصی شهرداری‌ ها

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری خراسان جنوبی با بیان اینکه تلاش می‌شود قبل از پایان سال جاری افراد گزینش شده وارد بدنه شهرداری‌ها شوند گفت: ۱۰ نفر از این استخدامی سهمیه شهرداری بیرجند است که کامل به آتش نشانی اختصاص یافته است.

وی یادآور شد: در حال حاضر ۶۲۲ پست در شهرداری‌های استان بلاتصدی است که در صورت ارایه درخواست امکان جذب نیرو وجود دارد.

صفری ادامه داد: کارکنان موجود در شهرداری‌های استان ۴۱۳ نفر رسمی و پیمانی، هزار و ۱۰۱ نفر قراردادی و هزار و ۱۸۱ نفر شرکتی هستند.

وی بیان کرد: سال گذشته ۱۸ مورد تبدیل وضعیت ایثارگران را داشتیم که از استخدامی متعدد تبدیل به کارمند یا کارگر رسمی شدند.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری خراسان جنوبی یکی از رویکردهای اصلی دفتر امور شهری و شوراهای استانداری را شناسایی فرصت‌های سرمایه گذاری با مشارکت بخش خصوصی عنوان کرد و گفت: سال گذشته ۳۵ فرصت سرمایه‌گذاری برای شهرهای استان شناسایی شد که امسال به ۸۹ مورد رسیده است.

وی افزود: هشت مورد از این فرصت‌های سرمایه‌گذاری به عقد قرارداد رسیده و ۲ پروژه هم به بهره برداری شده که حجم سرمایه‌گذاری آن پنج هزار میلیارد ریال بوده است.

صفری عنوان کرد: کمک‌های دولتی به شهرداری‌های استان در سال جاری ۲هزار و ۳۹۰ میلیارد ریال بوده که ۱۶ درصد کل بودجه شهرداری ها را شامل می‌شود.

وی با بیان اینکه از محل قوانین رسیدگی به تخلفات رانندگی نیز سه میلیارد تومان به شهرداری‌ها امسال اختصاص یافته است یادآور شد: این اعتبارات باید در بحث تامین دوربین‌های نظارتی هزینه شود.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری خراسان جنوبی به تحویل هشت دستگاه کامیون برای شهرداری‌های کوچک استان از ابتدای امسال اشاره کرد که ارزش هر دستگاه ۳۴ میلیارد ریال بوده است و گفت: هفت دستگاه اتوبوس درون شهری هم امسال به شهرداری بیرجند تحویل شده که ارزش هر دستگاه ۵۰ میلیارد ریال است.

وی اظهار کرد: ۲۷ دستگاه ون برای کل شهرداری‌های استان در مرحله پیگیری است که قول اولیه آن گرفته شده و منجر به تقویت ناوگان حمل و نقل درون شهری خواهد شد.

صفری افزود: یک دستگاه خودروی آتش نشانی سنگین از سهمیه سال گذشته به شهرداری بیرجند اختصاص پیدا کرد که به زودی تحویل خواهد شد و ارزش آن ۳۰۰ میلیارد ریال است.

وی گفت: بیش از ۳۶ میلیارد ریال اعتبار به طرح‌های کنترل آسیب‌های اجتماعی اختصاص یافت که سهم شهرداری بیرجند هشت میلیارد و ۵۹۰ میلیون ریال بوده و برای پارک بانوان هزینه شده است.

مشاهده صفحه جامع استخدام شهرداری های کشور

مشاهده صفحه جامع جزئیات استخدام شهرداری های کشور

منبع: خبرگزاری ایرنا

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2791583
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد