• ۱۴۰۳/۰۱/۰۸
  • 1k نظر «نمایش»

صدور مجوز استخدام ۲۰ هزار سرایدار و نیروی خدماتی مدارس

صدور مجوز استخدام ۲۰ هزار سرایدار و نیروی خدماتی مدارس

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۷۶ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

برگزاری دو آزمون استخدامی آموزش و پرورش بعد از عید نوروز

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری پانا، رئیس سازمان اداری و استخدامی گفت: مجوز استخدام 20 هزار نیروی خدماتی و سرایداری در مدارس داده شده است.

میثم لطیفی در گفت‌و‌گو با پانا ضمن اشاره به عملکرد سازمان اداری و استخدامی در سال ۱۴۰۲، اظهار کرد: «در سال گذشته در حوزه آموزش و پرورش اتفاقات مبارکی را شاهد بودیم. تقویت دانشگاه فرهنگیان یکی از اقدامات مهم بود که ما باید بیشترین جذب را از طریق دانشگاه فرهنگیان داشته باشیم.»

وی افزود: «به دانشگاه فرهنگیان مجوز جذب ۳۰ هزار نفر و همچنین مجوز جذب هیات علمی نیز به وزارت آموزش و پرورش داده شده است که ان‌شالله در سال ۱۴۰۳ اگر زیرساخت‌های اداری ایجاد شود، ما قصد داریم مسیر دانشگاه فرهنگیان را بیش از گذشته پیگیری کنیم.»

 برای قبولی در آزمون استخدامی چه بخوانیم؟

دانلود رایگان منابع آزمون استخدامی آموزش و پرورش

دانلود نمونه سوالات سه حیطه آزمون استخدام آموزش و پرورش

رئیس سازمان اداری و استخدامی بیان کرد: «در عین حال در ذیل ماده ۲۸ نیز جذب آموزگار و دبیر داشتیم. اواخر اسفند ماه یک آزمون برگزار شد. برای بعد از عید نیز دو آزمون در جهت کیفیت بخشی برگزار خواهد شد. تاریخ دقیق این دو آزمون مشخص نیست چرا که ابلاغ‌ها باید ثبت شود و نقاط خالی مشخص شود و نیازها براساس سند برنامه ریزی نیروی انسانی آموزش و پرورش تعیین شود. برآورد بازنشستگی نیز باید مشخص شود، تاریخ جدید تعیین خواهد شد. پیش‌بینی ما این است که اگر وزارت آموزش و پرورش اطلاعات را به صورت کامل ارائه دهد، تا خرداد ماه می‌توان جمع بندی نهایی را تایید کرد.»

وی اضافه کرد: «برای حوزه سرایداری و نیروی خدمات مدارس نیز ۲۰ هزار مجوز داده شد؛ ان‌شالله بتوانیم بخشی از مسائل آموزش و پرورش را حل کنیم.»

لطیفی تاکید کرد: «به نظر من مهمترین مساله آموزش و پرورش، مساله حق‌التدریس‌هاست. اگر دستگاه‌های ذی‌ربط بتوانند این موضوع را تامین کنند، می‌توان از افراد باتجربه استفاده کرد.»

مشاهده صفحه جامع آزمون استخدامی آموزش و پرورش

مشاهده صفحه جامع استخدام نیروی خدماتی در آموزش و پرورش

منبع: خبرگزاری پانا

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2847625
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
نظرات کاربران 1k