• ۱۴۰۲/۱۱/۱۷
  • 0k نظر «نمایش»

صدور مجوز برگزاری آزمون استخدامی در صنعت آب

صدور مجوز برگزاری آزمون استخدامی در صنعت آب

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

خبر جذب 50 نفر از نخبگان در مجموعه وزارت نیرو

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری تسنیم، معاون وزیر نیرو گفت: مجوز برگزاری آزمون استخدامی صنعت نفت صادر شده است که به زودی ابلاغ خواهد شد.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری تسنیم، مریم کارگر نجفی، معاون سرمایه انسانی، تحقیقات و فناوری اطلاعات وزیر نیرو در نشست سراسری مدیران ارشد وزارت نیرو با اشاره به اینکه 76 هزار نفر به طور مستقیم و 101 هزار نفر به صورت غیر‌مستقیم با مجموعه وزارت نیرو همکاری دارند، گفت: برای نخستین بار سامانه جامع منابع انسانی با عنوان ساما ایجاد شده است و تا کنون 176 هزار نفر از همکاران با هر نوع قرارداد در این سامانه ثبت شدند.

وی ادامه داد: صدور مجوز برای جذب نیرو در شرکت‌ها به شکل حجمی با هرنوع قرارداد و یا نیرو‌های قرارداد دائم در شرکت‌های غیردولتی از طریق سامانه انجام می‌شود. بر این اساس بعد از ورود اطلاعات در سامانه و تأیید شرکت‌های مادر، مجوز جذب از وزیر نیرو اخذ می‌شود تا سرعت فرآیند کار افزایش یابد.

معاون وزیر نیرو به رتبه نخست وزارتخانه در صدور مجوز‌های الکترونیکی کسب و کار، پنجره ملی خدمات، بهره‌وری، استانداردسازی، ثبت دارایی مقامات و مسئولان، ثبت اطلاعات پرسنلی، حقوق و مزایا، سامانه پاکنا، جذب نخبگان، ارتباطات مردمی در سفر‌های استانی اشاره و بر حفظ این جایگاه تأکید کرد.

کارگر نجفی با تأکید بر اینکه حمایت از شرکت‌های دانش بنیان در این مجموعه نیاز به تقویت دارد، ادامه داد: اکنون در بحث حمایت از شرکت‌های دانش بنیان در رتبه دوم قرار داریم، بر این اساس ضمن  تاکید بر اجرای کامل آیین‌نامه، در پایان سال شرکت‌های زیر مجموعه در حمایت از شرکت‌های دانش بنیان رتبه‌بندی می‌شوند که نتایج آن اعلام خواهد شد.

معاون سرمایه انسانی، تحقیقات و فناوری اطلاعات وزیر نیرو بر لزوم تقویت اقدامات در حوزه صدور خدمات فنی و مهندسی، تکالیف اختصاصی و عمومی در بحث حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، جهاد تبیین روایت پیشرفت و نشست با نخبگان و فراهم کردن فضای اداری برای افراد توانخواه و معلولان بهزیستی تأکید کرد.

وی با اشاره به راه‌اندازی سامانه سنجش رضایت مردم از کارکنان دولت، خاطر‌نشان کرد: این سامانه توسط دولت ایجاد شده و در جشنواره شهید رجائی سال آینده مورد توجه قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به تشکیل کمیته نظارت بر ابلاغیه‌ها با حضور معاون وزیر نیرو و برخی از مدیران این مجموعه، یادآور شد: بخشنامه‌ها، نظام‌نامه‌ها و دستورالعمل‌ها، آیین‌نامه‌ها و ابلاغیه‌های آب و برق در این کمیته رصد می‌شود و مورد رسیدگی قرار می‌گیرد، به طوریکه تا کنون سه گزارش توسط این کمیته به وزیر نیرو ارائه شده است و باید مورد توجه تمامی شرکت‌های زیرمجموعه قرار گیرد.

مریم کارگر نجفی با بیان اینکه از تمامی ظرفیت‌های قانونی در سطح دولت برای جذب و به کارگیری نیروی انسانی استفاده می‌شود، ادامه داد: در طرح شهید همدانی 120 سهیمه جهت جذب فرزندان شهدا و جانبازان بالای 70 درصد به وزارت نیرو اختصاص یافته و همچنین با افزایش امریه 400 سهمیه از ابتدای بهمن ماه در سامانه باز شده و تا کنون 300 نفر ثبت نام کرده‌اند که در این مجموعه مشغول به کار خواهند شد.

وی از جذب 50 نفر از نخبگان در مجموعه وزارت نیرو خبر داد و افزود: در فراخوان جدید بنیاد ملی نخبگان 220 نفر در مجموعه وزارت نیرو ثبت نام کرده‌اند که این موضوع تا پایان دولت سیزدهم ادامه خواهد داشت و همچنین مجوزی برای آزمون صنعت آب اخذ کرده‌ایم که بزودی ابلاغ خواهد شد.

کارگر نجفی با تأکید بر اینکه در انتصاب مدیران باید صرفاً بر کارآمدی و صلاحیت‌های قانونی تمرکز کرد تا به مجموعه آسیبی وارد نشود، اظهار کرد: در مجموعه وزارت نیرو به این موضوع توجه ویژه می‌شود و جهت توسعه در این بخش، کانون ارزیابی تخصصی در پژوهشگاه نیرو ایجاد شده که انتظار است از ظرفیت این کانون به خوبی استفاده شود.

مشاهده صفحه جامع استخدام وزارت نیرو

مشاهده صفحه جامع استخدام نخبگان

منبع: خبرگزاری تسنیم

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2837739
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد