• ۱۴۰۲/۰۴/۱۲
  • 0k نظر «نمایش»

صدور مجوز جذب قضات جدید در دادگستری استان تهران

صدور مجوز جذب قضات جدید در دادگستری استان تهران

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

ابلاغ هزار و 200 نفر نیروی اداری استخدام جدید در دادگستری تهران صادر شد

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری اختبار، معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری استان تهران گفت: جذب قضات جدید به دستگاه قضایی استان تهران داده شده است و با برگزاری آزمون‌های خاص و اختصاصی تعداد مناسبی اضافه خواهد شد.

معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری استان تهران از صدور ابلاغ 1200 نفر نیروی اداری جدید در دادگستری استان تهران خبر داد.

به گزارش اختبار به نقل از میزان، سید رضا سجودی در برنامه زنده تلویزیونی گفت: توسعه مجتمع‌های تخصصی و ایجاد زمینه دسترسی آسان مردم به این مجتمع‌ها از جمله برنامه‌هایی است که با تدابیر رئیس کل دادگستری استان تهران مورد پیگیری قرار گرفته است.

وی افزود: همزمان با هفته قوه قضاییه، با افتتاح ۱۵ شعبه از شعب محاکم تجدید نظر استان تهران در محل ساختمان شهید حاج قاسم سلیمانی، دسترسی بهتر برای مردم در غرب شهر تهران فراهم شد.

سجودی گفت: در اولین گام در آستانه هفته قوه قضاییه ۷ شعبه از شعب مذکور آغاز بکار کرده اند و ۸ شعبه دیگر نیز به زودی شروع به کار خواهند کرد.
جذب هزار و ۲۰۰ نفر نیروی اداری استخدام جدید در دادگستری استان تهران

سجودی با اعلام این خبر که پس از آزمون استخدامی قوه قضاییه در سال ۱۴۰۰، سهم آمار استخدامی دادگستری استان تهران هزار و ۲۰۰ نفر نفر بوده و طی سال‌های قبل مراحل استخدام این نیرو‌ها به طول انجامیده و که امیدواریم با آغاز به کار این نیرو‌ها بخشی از مشکلات حوزه منابع انسانی در زمینه کمبود شدید نیرو مرتفع شود.

وی افزود: خوشبختانه با تدابیری که صورت گرفته و با همکاری دولت و رایزنی‌هایی که انجام شد مجوز استخدام همکاران اداری صادر و مراحل جذب و گزینش، مصاحبه و مراحل علمی طی شده و در حال حاضر ۱۲۰۰ نفر از نیرو‌های جدید سهمیه استخدامی دادگستری استان تهران جذب و بکارگیری خواهند شد و در کنار آن نیز ۵۰۰ نفر از نیرو‌های اداری از محل تشکیلات و فرآیند جذب، گزینش و استخدام دادگستری استان تهران برای تامین و ترمیم کمبود‌های کادر اداری ستاد قوه قضاییه در نظر گرفته شده اند.

آغاز صدور ابلاغ استخدام کارکنان جدید

معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری استان تهران تصریح کرد: در هفته قوه قضاییه مقدمات موضوع استخدام نیرو‌های جدید فراهم شده و از هفته قوه قضاییه و در تیرماه سال جاری صدور ابلاغ استخدام کارکنان جدید آغاز می‌شود.

مجوز جذب قضات جدید به دستگاه قضایی

وی افزود: در کنار جذب نیروی اداری و به استناد مقررات قانون برنامه توسعه، مجوز جذب قضات نیز به دستگاه قضایی داده شده که در استان تهران با برنامه ریزی و تفاهمی که صورت گرفته است با برگزاری آزمون‌های خاص و اختصاصی امیدواریم تعداد مناسبی از نیرو‌های قضایی به جمع ۲ هزار نفر از قضات فعلی در دادگستری استان بپیوندند.

مشاهده صفحه جامع استخدام قوه قضاییه

مشاهده صفحه جامع آزمون تصدی امر قضا

منبع: خبرگزاری اختبار

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2758117
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد