• ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
  • 1k نظر «نمایش»

ظرفیت جذب ۲۰ هزار هیأت علمی در دانشگاه آزاد

ظرفیت جذب ۲۰ هزار هیأت علمی در دانشگاه آزاد

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۱ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

آغاز فراخوان بهمن ماه هیات علمی در دهه فجر امسال

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری ایسنا، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: ظرفیت جذب 20 هزار عضو هیات علمی در دانشگاه آزاد فراهم شده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی از ظرفیت جذب ۲۰ هزار عضو هیأت علمی در این دانشگاه خبر داد و گفت: در این راستا هماهنگی‌های لازم در حوزه علوم پزشکی و غیرپزشکی انجام شده است.

به گزارش ایسنا، طهرانچی در سیصد و سی یکمین جلسه هیأت عالی جذب اعضای هیأت علمی با اشاره به ظرفیت ۲۰ هزار عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: رسیدن به افقی که مقام معظم رهبری برای دانشگاه آزاد رهنمود نکردند، میسر نخواهد بود مگر با جذب و نگهداری از اساتید سرآمد که با اقدامات صورت گرفته در این راستا همه فراخوان ها در چارچوب آمایش آموزش عالی کشور با عملیاتی شدن دو سند آموزشی در حوزه علوم پزشکی که به تایید وزارت بهداشت رسیده و حوزه غیر پزشکی مبتنی بر مصوبه ۸۲۸ شورای عالی انقلاب فرهنگی  کشور و هماهنگی آمایش اقتصادی و اجتماعی با نظام آموزشی تا شهرستان‌ها در این دوره به انجام رسیده است.

سپس سرپرست مرکز امور هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی گزارشی از اقدامات انجام شده دانشگاه آزاد اسلامی ارائه کرد و ضمن اعلام تعیین تکلیف و از دستور کار خارج کردن پرونده‌های مربوط به قبل از سال ۱۳۹۸ اعلام کرد: پرونده‌های فراخوان خرداد امسال در بخش پزشکی و غیر پزشکی صددرصد مورد رسیدگی و تعیین تکلیف قرار گرفت و فراخوان بهمن ماه امسال در دهه فجر انقلاب اسلامی آغاز خواهد گردید.

به گزارش مرکز رسانه و ارتباطات شورای عالی انقلاب فرهنگی؛ در ادامه این جلسه رئیس مرکز امور هیأت علمی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با توجه به عدم استفاده آن وزارت از ظرفیت ردیف نخبگان، خواستار اقدام برای پرونده ۵۵ نفر از نخبگان مفتخر به کسب جایزه شهید شهریاری شد و عنوان کرد که مسأله هیأت علمی پژوهشی در فراخوان امسال با سازمان اداری و استخدامی حل نشده که با توجه به موضوع مهاجرت نخبگان خواستار تسریع در روند سازوکار اجرایی در سازمان اداری و استخدامی شد.

مشاهده صفحه جامع جذب هیات علمی

مشاهده صفحه جامع جذب هیات علمی در دانشگاه آزاد اسلامی

منبع: خبرگزاری ایسنا

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2836535
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
نظرات کاربران 1k