• ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
  • 0k نظر «نمایش»

قبولی بیش از ۱۰ هزار مددجوی کمیته امداد در آزمون‌های استخدامی

قبولی بیش از ۱۰ هزار مددجوی کمیته امداد در آزمون‌های استخدامی

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

پذیرش بیش از 10 هزار مددجوی کمیته امداد در آزمون استخدامی

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری ایرنا، سیدمرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) از پذیرش 10 هزار و 243 نفر تحت پوشش این کمیته در آزمون‌های استخدامی ادارات خبر داد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: تعداد ۱۰ هزار و ۲۴۳ نفر تحت پوشش این کمیته در آزمون‌های استخدامی ادارات قبول شدند. 
سیدمرتضی بختیاری روز سه‌شنبه در همایش ملی تجلیل از دانش‌آموزان نخبه و تیزهوشان تحت حمایت کمیته امداد گفت: با توجه به برنامه ریزی‌های کمیته امداد سعی کردیم برای حمایت از دانش‌آموزان و دانشجویان از فعالیت‌های روز و فناورانه عقب نباشیم و آنها را با بهترین تجهیزات حمایت کنیم.

وی افزود: حدود ۷۲۰ هزار دانش‌آموز و ۶۰ هزار دانشجو و طلبه تحت پوشش کمیته امداد قرار دارند که باید این افراد همانند دیگر دانشجویان و دانش‌آموزان عادی از امکانات برخوردار باشند.

رئیس کمیته امداد همچنین به پوشش ۱۰ هزار دانشجو و دانش آموز نخبه اشاره کرد و اضافه کرد: برنامه‌ریزی ما این است که در آینده نخبه‌های بیشتری در مجموعه کمیته امداد تحت پوشش قرار گیرند.

بختیاری تاکید کرد: افتخار می‌کنیم که اکنون ۸۵ درصد دانشجویان فرهنگی تحت پوشش کمیته امداد بیشتر شده و ۷۰ درصد از دانش‌آموزان سمپاد نسبت به سال گذشته افزایش یافته است همچنین در حوزه پذیرش در مدارس نمونه دولتی رشد ۲۰۰ درصدی تحت پوشش کمیته امداد را شاهد هستیم و جهش ۹۲ درصدی قبولی پزشکی را در سال جاری داشتیم.

دانش‌آموزان مناطق محروم ماندگاری و دلباختگی بیشتری به کشور دارند

معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: دانش‌آموزانی که از مناطق محروم و خانواده کم برخوردار وارد دانشگاه می‌شوند ماندگاری و دلباختگی بیشتری به کشور دارند.

روح الله دهقانی فیروزآبادی در این همایش افزود: این دانش‌آموزان ماندگاری و تعلق خاطری بیشتری در کشور و نام مقدس جمهوری اسلامی دارند به این علت باید به آنان گفت که ایران برای آنهاست و باید با تلاش خود کشور را برای آینده بسازند.

وی ادامه داد: تجربه نشان داده است دانش‌آموزانی که از مناطق محروم وارد دانشگاه می شوند نسبت به کشور خود سپاسگزاری بیشتری دارند.

امیرعلی فضلی مدیرکل تحصیلی کمیته امداد نیز در این مراسم عدالت آموزی را یکی از موضوعات مهم دانست و گفت: در کنکور سال گذشته شاهد سهم ۵ درصدی دانش آموزی کمیته امداد بودیم و امسال نیز ۱۷۰ رتبه سه رقمی سهم دانش اموزان مددجو کمیته امداد در کنکور سراسرس بود.

وی افزود: با برگزاری آزمون سمپاد سال گذشته ۲۷۰ دانش آموز تحت پوشش کمیته امداد وارد مدارس تیزهوشان شدند.

مشاهده صفحه جامع اخبار اشتغال مددجویان

مشاهده صفحه جامع استخدام کمیته امداد

منبع: خبرگزاری ایرانا

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2805878
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد