• ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
  • 0k نظر «نمایش»

لزوم تبدیل وضعیت نیروهای طرحی علوم پزشکی همدان

لزوم تبدیل وضعیت نیروهای طرحی علوم پزشکی همدان

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

درخواست تبدیل وضعیت پرستاران طرحی در همدان

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری ایرنا، رییس نظام پرستاری استان همدان گفت: ضروری است تا تبدیل وضعیت نیروهای طرحی علوم پزشکی همدان انجام شود.

هادی زرینی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: پرستاران طرحی در جریان شیوع ویروس کرونا به کمک بخش بهداشت و درمان آمده و آنها را در مهار این ویروس کمک کردند.

وی اضافه کرد: در جریان اپیدمی کرونا به مدت ۲ سال قرارداد طرحی این افراد تمدید سپس ۶ ماه دیگر تمدید شد اما با وجود تاکید رییس جمهور به جذب و تبدیل وضعیت این افراد اما از مرداد امسال ماهانه ۱۰ تا ۱۵ نفر از پرستاران طرحی تعدیل می شوند.

رییس نظام پرستاری استان همدان با بیان اینکه جامعه پرستاری این استان متشکل از چهار هزار و ۷۰۰ نفر است اظهار داشت: در حالی نسبت به جذب نیروهای طرحی اقدام نشده که مراکز درمانی با کمبود پرستار مواجه هستند.

زرینی خواستار تعیین تکلیف سریع وضعیت پرستاران طرحی به منظور رفع کمبودهای موجود، افزایش نسبت سرانه تخت به بیمار و ایجاد انگیزه و روحیه در این افراد برای خدمات رسانی بهتر به بیماران شد.

وی ادامه داد: همچنین قانون تعرفه گذاری برای خدمات پرستاری سال ۸۶ در مجلس شورای اسلامی تصویب شد که بعد از گذشت ۱۶ سال همچنان اجرایی نشده است.

رییس نظام پرستاری استان همدان بیان کرد: حدود ۲ هفته پیش با ابلاغ نامه ای مقرر شد که علی الحساب مبلغی تا زمان اجرای این طرح پرداخت شود که با وجود پرداخت این رقم در دیگر استان ها اما تاکنون در همدان به حساب همکاران وجهی واریز نشده است.

زرینی ادامه داد: تاکنون اقدامی برای پرداخت فوق العاده خاص پرستاران که دارای ضرایب یک، ۲ و سه بوده نیز صورت نگرفته که امید می رود به این سه خواسته جامعه پرستاری توجه ویژه شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2666587
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد