• ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
  • 1k نظر «نمایش»

مشکل حق التدریس معلمان بازنشسته و خرید خدمات حل می شود

مشکل حق التدریس معلمان بازنشسته و خرید خدمات حل می شود

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۱۲ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

جزئیات مشکلات وزارت آموزش و پرورش در تامین معلم

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری ایسنا، سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: بر اساس وعده مسئولین هر چه زودتر مشکل حق التدریس معلمان بازنشسته و خرید خدمات حل خواهد شد.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی به بیان جزئیاتی از جلسه غیر علنی نمایندگان درباره مشکلات وزارت آموزش و پرورش در تامین معلم برای سال جدید تحصیلی مدارس پرداخت.

حجت الاسلام احمد حسین فلاحی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره جزئیات جلسه غیر علنی امروز نمایندگان مجلس با وزیر آموزش و پرورش و روسای سازمان‌های برنامه و بودجه و اداری و استخدامی درباره مشکلات وزارت آموزش و پرورش در تامین معلم در سال جدید تحصیلی مدارس اظهار کرد: در این جلسه موضوع کمبود معلم و عوامل دخیل در آن و همون راهکارهای موجود برای حل این مشکل مورد بحث قرار گرفت و مباحثی کلی در این زمینه مطرح شد.

وی گفت: همانطور که پیشتر نیز وزیر آموزش و پرورش و روسای سازمان‌های برنامه و بودجه و اداری و استخدامی در کمیسیون آموزش و تحقیقات نیز قول داده بودند تا هر سال ردیف‌های بودجه‌ای مرتبط به موقع تخصیص پیدا کند و معلمان به موقع تربیت و سازماندهی شوند تا در آغاز سال تحصیلی مشکلی در این زمینه مطرح نباشد، در جلسه امروز نیز این مسئولان وعده دادند تا با توجه به آغاز سال تحصیلی هر چه زودتر مشکل حق التدریس معلمان بازنشسته و خرید خدمات را حل کنند تا این افراد با دلگرمی به کار خود ادامه دهند.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: همچنین رئیس مجلس شورای دستور داد تا کمیسیون آموزش و تحقیقات به طور ویژه پیگیر موضوع تامین معلم باشد.

مشاهده صفحه جامع اخبار جذب و استخدام نیروی خرید خدمات آموزشی

مشاهده صفحه جامع استخدام مربیان حق التدریس

منبع: خبرگزاری ایسنا

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2799245
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
نظرات کاربران 1k