• ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
  • 0k نظر «نمایش»

میانگین پرداختی کارمندان دولت حدود ۱۵ میلیون تومان است!

میانگین پرداختی کارمندان دولت حدود ۱۵ میلیون تومان است!

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

جزئیات میانگین حقوق کارکنان دولت

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری تسنیم، بر اساس اطلاعات سامانه حقوق و مزایای کارمندان دولت، میانگین ناخالص پرداختی به کارمندان دولت برابر حدود 15 میلیون تومان بوده است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، براساس اطالاعات میانگین ریالی حقوق و مزایای ناخالص دریافتی سالانه در دوره زمانی 1397-1401 که به تفکیک حکم کارگزینی غیر حکم کارگزینی و ناخالص پرداختی، میانگین حکم کارگزینی کارکنان دولت در سال 1401، حدود 11 میلیون تومان و میانگین ناخالص پرداختی آنها برابر حدود 15 میلیون تومان بوده است.

با توجه به اطلاعات ثبت شده در سامانه ثبت حقوق و مزایای کارکنان دولت میزان ضریب جینی حقوق و مزایای کارکنان دولت در سال 1397 معادل 0,277 واحد بوده که در سال 1401 به مقدار 0,239 واحد رسیده است نابرابری حقوق و مزایا در طی سالهای 1397 تا 1401 کاهشی معادل 0٫038 واحد (14 درصد) را تجربه کرده است.

لازم به ذکر است، اطلاعات مربوط به حقوق و مزایای کلیه کارکنان دولت از سوی سازمان اداری و استخدامی و براساس داده‌های سامانه حقوق و مزایای کارکنان دولت در دسترس قرار گرفته است. البته این آمارها تا پایان سال 1401 است. 

در این بین و در خصوص حقوق سال 1403 نیز اخیرا میثم لطیفی رئیس سازمان اداری و استخدامی گفته است، هر یک درصد افزایش حقوق کارمندان دولت ماهانه هزار میلیارد تومان برای دولت هزینه خواهد داشت. او این مسئله را در خصوص تبدیل افزایش 18 درصدی حقوق به 20 درصد در لایحه بودجه سال آینده گفت و تاکید کرد که سازمان برنامه و بودجه باید در این خصوص با مجلس و شورای نگهبان مذاکره کند.

درحال حاضر و با توجه به اینکه همچنان لایحه بودجه به طور کامل به تصویب نرسیده و به نظر می‌رسد که پس از انتخابات مجلس بررسی بخش دوم لایحه بودجه آغاز خواهد شد، همچنان اعداد و ارقام جزئی مربوط به حقوق و دستمزد و همچنین جداول بودجه مشخص نشده است. با در نظر گرفتن این موضوع باید گفت که همچنان سرنوشت نهایی بودجه مورد نظر دولت برای هزینه حقوق و دستمزد که بخش عمده بودجه جاری کشور را تشکیل می‌دهد، تعیین تکلیف نشده است.

مشاهده صفحه جامع میزان افزایش حقوق کارکنان

مشاهده صفحه جامع اخبار حقوق کارمندان دولت

منبع: خبرگزاری تسنیم

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2842212
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد