• ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
  • 1k نظر «نمایش»

نتایج آزمون سردفتری در همین بهمن اعلام می‌شود

نتایج آزمون سردفتری در همین بهمن اعلام می‌شود

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۱ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

5 بهمن، تاریخ قطعی برای اعلام نتایج آزمون نبود

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری اختبار، علی خندانی رئیس کانون سردفتران و دفتریاران گگفتک نتایج آزمون یردفتری در همین بهمن اعلام خواهد شد.

علی خندانی رئیس کانون سردفتران و دفتریاران علت اعلام نشدن نتایج آزمون سردفتری ۱۴۰۱ که قرار بود ۵ بهمن نتایج آن اعلام شود را ترافیک کاری سازمان سنجش اعلام کرد.

به گزارش اختبار به نقل از تسنیم رئیس کانون سردفتران و دفتریاران که پیش از این نیز  علت تاخیر در اعلام نتایج آزمون سردفتری ۱۴۰۱ را متوجه سازمان سنجش آموزش کشور دانسته بود در اظهاراتی جدید اعلام کرد که نتایج آزمون سردفتری در همین بهمن اعلام خواهد شد.
۵ بهمن، تاریخ قطعی برای اعلام نتایج آزمون نبود

علی خندانی درباره دلیل اعلام نشدن نتایج آزمون سردفتری اظهار کرد: تاریخ ۵ بهمن، تاریخ قطعی برای اعلام نتایج آزمون نبود و سازمان سنجش اوایل بهمن را برای این کار اعلام کرده بود که گویا به دلایل مختلفی از جمله ترافیک کار در سازمان سنجش، هنوز انجام نشده است.

رئیس کانون سردفتران و دفتریاران تصریح کرد: تاریخ ۵ بهمن برای اعلام نتایج، محقق نشد و یک علت آن این است که سازمان سنجش مرحله نخست کنکور سراسری را برگزار کرده و به دلیل مشغله و ترافیک کاری تا الان نتایج را مشخص نکرده است.

وی افزود: نتایج آزمون سردفتری اسناد رسمی ۱۴۰۱ در همین بهمن‌ ماه جاری اعلام خواهد شد و داوطلبان و شرکت‌کنندگان در این باره نگرانی نداشته باشند.

خندانی خطاب به شرکت‌کنندگان در آزمون سردفتری ۱۴۰۱ اطمینان داد که اعلام نشدن نتایج دلیل خاصی ندارد. وی همچنین به شرکت‌کنندگان در آزمون توصیه کرد که صبر و شکیبایی به خرج دهند تا فرآیند آزمون طبق قانون طی شود.

منبع: خبرگزاری اختبار

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2696221
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
نظرات کاربران 1k