• ۱۴۰۲/۱۰/۱۰
  • 0k نظر «نمایش»

نتایج آزمون كارشناس رسمی دادگستری تا ۲ ماه آینده اعلام می شود

نتایج آزمون كارشناس رسمی دادگستری تا ۲ ماه آینده اعلام می شود

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

اعلام نتایج آزمون كارشناس رسمی دادگستری تا 2 ماه آینده

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری قدس آنلاین، رئیس شورای عالی کانون کارشناسان رسمی دادگستری گفت: نتایج آزمون كارشناس رسمی دادگستری ظرف 2 ماه آینده اعلام خواهد شد.

محمد حسین دادخواه گفت: از آنجایی که ثبت نام متقاضیان اخذ پروانه کارشناسی رسمی دادگستری از طریق سازمان سنجش انجام می پذیرد، زمان برگزاری این آزمون همانطور که قبلا به اطلاع عموم رسید در روز جمعه ۱۵ دی سال جاری در ۳۱ استان و ۳۵ حوزه امتحانی در ۶۷ رشته به طور همزمان  برگزار خواهد شد.

رئیس شورای عالی کارشناسان رسمی دادگستری خاطر نشان کرد: آزمون در استانهای آذربایجان شرقی و در شهرهای تبریز و مراغه و آذربایجان غربی و  شهرهای ارومیه و میاندواب و در استان مازندران شهرهای ساری، بابلسر و چالوس و در سایر استانها در مراکز استان برگزار خواهد شد.

وی  افزود: در آزمون امسال ۸۵۲۲۶ نفر در ۶۷ رشته کارشناسی شرکت کردند که بیشترین تعداد ثبت نام کنندگان در استان های تهران با ۱۷۹۲۴ نفر، خراسان رضوی ۵۷۷۱ نفر، فارس ۵۵۰۷ نفر، آذربایجان شرقی ۵۴۰۸ نفر و مازندران۴۷۲۶ نفر می باشد.

دادخواه با توجه به نوع رشته های کارشناسی اظهار کرد: در رشته های راه و ساختمان ۳۳۹۹۴ نفر، حسابداری ۸۱۹۷ نفر، کشاورزی  و منابع طبیعی ۵۰۵۵ نفر، برق و ماشین آلات و تاسیسات کارخانجات ۴۸۷۵ نفر و تعیین نفقه ۴۳۱۷ نفر ثبت نام کردند.

وی همچنین در پایان گفت: نتیجه این آزمون حداکثر ظرف مدت ۲ ماه آینده از طریق سایت سازمان سنجش و دیگر رسانه های دیداری و شنیداری به اطلاع متقاضیان خواهد رسید.

مشاهده صفحه جامع آزمون کارشناس رسمی دادگستری

منبع: خبرگزاری قدس آنلاین

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2825678
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد