• ۱۴۰۲/۱۰/۲۰
  • 0k نظر «نمایش»

نتایج نهایی آزمون استخدام وزارت بهداشت به زودی اعلام خواهد شد

نتایج نهایی آزمون استخدام وزارت بهداشت به زودی اعلام خواهد شد

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

جذب نیروهای طرحی دوران کرونا از وظایف وزارت بهداشت

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: نتایج آزمون استخدام وزارت بهداشت به زودی اعلام خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، بهرام عین‌اللهی در نشست صحن علنی امروزسه‌شنبه مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی سئوال رمضانعلی سنگدوینی نماینده مردم گرگان و آق قلا و تعداد دیگری از نمایندگان مبنی بر اینکه چرا پرستاران و کادر درمان فعال در زمان شیوع کرونا، جذب و تبدیل وضعیت نشده اند، گفت: در آزمون‌هایی که در وزارت بهداشت برگزار شد، بسته به سابقه خدمت نیروهایی که در زمان کرونا فعالیت داشتند به آنها امتیاز داده و از دو درصد تا ۲۰ درصد نمرات منظور شد و در آزمون اول حدود ۲۸ هزار و ۹۶۱ نفر استخدام شدند که ۲۲ هزار و ۹۷ نفر از این تعداد امتیاز آزمون کرونا را داشتند.

وزیر بهداشت با بیان اینکه از جمله مشکلات اساسی ما تأمین نیروی انسانی است، گفت: از ۹۸۸ هزار نفر که در آزمون جدید شرکت کرده بودند، ۵۰ هزار نفر از امتیاز حضور در دوران کرونا استفاده کردند و برگزاری این آزمون پس از طرح سوال نماینده محترم گرگان بود که نتایج آن به زودی اعلام خواهد شد. البته حدود ۲۶ هزار نفر هم اضافه خواهند شد، در واقع حدود ۳۲ هزار پرستار طی این چند سال اضافه شده و حدود ۲۲ هزار نفر هم بر اساس قانون ایثارگران جذب شدند؛ البته نیاز ما به نیروی انسانی بیش از این تعداد است و از سازمان امور اداری و استخدامی تأمین۷۵ هزار نیرو را درخواست کردیم که از این تعداد از ۲۵ هزار نفر آزمون گرفته شد که ۱۴ هزار نفر از آنها کارکنان حوزه پرستاری و اتاق عمل هستند.

وزیر بهداشت با بیان اینکه در دولت سیزدهم۱۶ هزار تخت و دو هزار خانه بهداشت افتتاح شده است، گفت: بر این اساس ما به تأمین نیروی انسانی بیشتری احتیاج داریم و برای تأمین نیروی انسانی بر اساس بخشنامه تمدید طرح نیروی انسانی به ویژه برای آن عده که در دوره کرونا فعالیت داشتند، فرآیندی بین وزارت بهداشت، سازمان اموز اداری و استخدامی و برنامه و بودجه برای تأمین نیروی انسانی در جریان است.

عین اللهی تربیت نیروی انسانی را یکی از اقدامات موثر برای تأمین نیروی مدنظر دانست وگفت: سالانه حدود ۱۰ هزار نیروی پرستاری در کل کشور در حال تربیت هستند و در رشته‌های تخصصی حدود ۳ هزار و ۲۰۰ نیروی دستیاری و تخصصی داشتیم که این تعداد را به ۵ هزار و ۴۰۰ نیرو افزایش دادیم؛ البته ۴ سال طول می‌کشد که این تعداد نیرو فارغ‌التحصیل شوند و این نیرو‌ها در تمامی مناطق کشور بکارگیری خواهند شد.

وزیر بهداشت از جمله اقدامات موثر در وزارت بهداشت دولت سیزدهم را طرح سلامت خانواده دانست و افزود: مراقبان بهداشت بر اساس این طرح بکارگیری می‌شوند و باید در حوزه‌های بهداشتی برای هر ایرانی پرونده سلامت ایجاد کنند که این طرح در حال حاضر در ۱۸۰ شهرستان در حال انجام است.

مشاهده صفحه جامع اخبار استخدام پرستاران

مشاهده صفحه جامع اخبار لحظه به لحظه استخدام وزارت بهداشت

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2829129
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد