• ۱۴۰۲/۰۲/۲۳
  • 1k نظر «نمایش»

نخبگان قرآنی در آموزش و پرورش استخدام می‌شوند

نخبگان قرآنی در آموزش و پرورش استخدام می‌شوند

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۱ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

تصویب استخدام نخبگان قرآنی در آموزش و پرورش

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان، رئیس دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم گفت: با توجه به اینکه آموزش و پرورش با کمبود معلم قرآنی مواجه است، استخدام نخبگان قرآنی در آموزش و پرورش تصویب شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمد نقیب، رئیس دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم در مراسم افتتاحیه بیستمین دوره جشنواره قرآن و عترت دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم با تأکید بر اینکه فضای قرآنی در دانشگاه‌های کشور گسترش پیدا کند، بیان کرد: برگزاری جشنواره‌های قرآنی در دانشگاه‌های آزاد و دولتی و دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم سبب گسترش و ترویج فضای قرآنی بین دانشجویان می‌شود.

وی با اشاره به استقبال پرشور دانشجویان، کارکنان و اساتید در بیستمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم افزود: این جشنواره یکی از بزرگ‌ترین جشنواره‌های قرآن و عترت در سطح دانشگاهی است، با وجود همه تبلیغات و تلا‌ش‌های دیگران برای حذف قرآن کریم از زندگی مردم، شاهد حضور و استقبال چشمگیر دانشجویان از این جشنواره هستیم.

نقیب تصریح کرد: ۷۵ درصد دانشجویان دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم در مراکز اداری اشتغال دارند و آمار خوبی به‌شمار می‌رود، اما با این وجود، در حال رایزنی برای اشتغال سایر دانشجویان هستیم.

تصویب استخدام نخبگان قرآنی در آموزش و پرورش

وی ادامه داد: براساس تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم و آموزش و پرورش مقرر شد، مدارس وابسته به دانشگاه تأسیس شود و هدف بهره‌مندشدن از ظرفیت دانشجویان این دانشگاه و اشتغال در این مدارس است. هم‌اکنون چهار دانشکده علوم قرآنی قم، دانشکده علوم قرآنی میبد، دانشکده علوم قرآنی شیراز و دانشکده علوم قرآن آمل در حال آماده‌سازی برای جذب دانش‌آموز و تبدیل شدن به مدرسه هستند.

نقیب تصریح کرد: در سال‌های آینده می‌توانیم تمامی دانشکده‌های علوم قرآنی سراسر کشور را برای جذب دانش‌آموز آماده کنیم و همچنین به دانشجویانی که علاقه‌مند به راه‌اندازی مدرسه غیرانتفاعی در شهر خود باشند که در آن دانشکده علوم قرآنی نیست، مجوز تأسیس مدرسه را به وی دهیم.

رئیس دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم با بیان اینکه استخدام نخبگان قرآنی در آموزش و پرورش تصویب شد، اظهار کرد: آموزش و پرورش با کمبود معلم قرآنی مواجه است و به‌همین خاطر و با رایزنی‌های انجام شده با مرکز امور قرآنی وزارت آموزش و پرورش، تفاهم‌نامه همکاری منعقد و مقرر شد که وزارت آموزش و پرورش سالیانه حدود ۳۰۰ دانشجوی نخبه قرآنی دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم را به‌عنوان معلم جذب کنند.

وی تصریح کرد: تمامی شرکت‌کنندگان این دوره از جشنواره برای استخدام به‌عنوان معلم قرآنی به آموزش و پرورش معرفی می‌شوند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2737776
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
نظرات کاربران 1k