• ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
  • 0k نظر «نمایش»

نیاز وزارت بهداشت به ۴۷ هزار نیروی درمانی

نیاز وزارت بهداشت به ۴۷ هزار نیروی درمانی

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

امیدواری برای رفع مشکل کمبود نیرو در وزارت بهداشت

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری برنا، معاون درمان وزارت بهداشت گفت: وزارت بهداشت و درمان کشور علارغم جذب 25 هزار نیرو باز هم به 47 هزار نیروی درمانی نیارمند است.

به گزارش خبرگزاری برنا، سعید کریمی، معاون درمان وزارت بهداشت به افزودن ۱۶ هزار تخت به مجموعه تخت‌های بیمارستانی کشور در ۲ سال گذشته، اشاره و تصریح کرد: مجموع تخت‌های بیمارستانی کشور حدود ۱۶۰ هزار تخت بود که حدود ۱۰ درصد آن در این دولت افزوده شده است.

وی افزود: به ازای هر تخت بیمارستانی باید سه نیروی انسانی متخصص درنظر گرفته شود که علیرغم برگزاری آزمون با هدف به کارگیری دست کم ۲۵ هزار نفر در ماه‌های اخیر و تبدیل وضعیت شمار زیادی در قالب قانون ایثارگری در سال گذشته، بازهم ۴۷ هزار نفر دیگر در مراکز درمانی نیاز داریم و امیدواریم در سایه همگرایی میان دولت و مجلس شورای اسلامی به زودی این نیاز ضروری برطرف شود.

کریمی با اشاره به اینکه مهم‌ترین راهبرد دولت گام برداشتن به سمت و سوی تعالی نظام سلامت در کشور بوده است، خاطرنشان کرد: تلاش وزارت بهداشت در دولت سیزدهم این است که در توزیع امکانات و تجهیزات بهداشتی و درمانی عدالت برقرار شود، به عبارتی در شهر‌هایی که مردم دسترسی کمتری به امکانات دارند، این دسترسی تقویت شده و در سایر شهر‌ها زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی ارتقا یابد.

معاون درمان وزارت بهداشت یاد آور شد: بررسی‌ها نشان داده که غرب مازندران نسبت به شرق این استان از امکانات و تجهیزات بهداشتی و درمانی کمتری برخوردار بوده، بنابراین، این مناطق برای تقویت زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی، نیازمند رویکرد جدیدی هستند؛ وزارت بهداشت نیز با توجه به گردشگرپذیر بودن این مناطق، توجه ویژه‌ای خواهد داشت.

مشاهده صفحه جامع اخبار استخدام پرستاران

مشاهده صفحه جامع اخبار لحظه به لحظه استخدام وزارت بهداشت

منبع: خبرگزاری برنا

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2833440
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد