• ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
  • 1k نظر «نمایش»

ورود معلمان نهضتی به سیستم استخدام رسمی

ورود معلمان نهضتی به سیستم استخدام رسمی

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۶۳ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

تبدیل وضعیت قراردادی معلمان نهضت سوادآموزی

 

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری حیات، سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: معلمان نهضتی باید وارد سیستم استخدام رسمی شوند تا فرایند تبدیل وضعیت قراردادی آنها انجام شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی حیات؛ احسان عظیمی راد، سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه وضعیت نیروهای خرید خدمات باید در آموزش و پرورش مشخص شود، گفت: معلمان نهضتی و خرید خدمات که سال‌های طولانی خدمات آموزشی ارائه داده‌اند باید در سیستم استخدام رسمی وارد شوند تا در تبدیل وضعیت قراردادی مورد توجه قرار بگیرند.

وی در مورد جبران کمبود معلم، افزود: با کمبود حدود ۲۰۰ هزار معلم در کشور روبرو هستیم که وزارت آموزش و پرورش برای جبران آن با روش‌های مختلف اقدام به تامین آن می‌کند، اما تاکنون این مهم عملی نشده است.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه معلمان نهضتی و خرید خدمات که در چرخه اداری و اجرایی آموزش و پرورش از گذشته مشغول به ادامه فعالیت بودند باید باقی بمانند، افزود: با وجود معلمان خرید خدمات در بدنه آموزش و پرورش، باز اعلام می‌شود که حدود ۲۰۰ هزار معلم در کشور کم داریم، امروز سیستم آموزشی کشور با ظرفیت معلمان خرید خدمات که بعضا برخی از آنها ۱۰ سال سابقه تدریس دارند و به سهم خود فرصتی استثنائی محسوب می‌شوند و حتی سایر گروه معلمان که در قالب‌های مختلف آموزش و پرورش مشغول به فعالیت هستند نمی‌تواند کمبود خود در حوزه آموزشی را جبران کند.

وی با بیان اینکه باید ظرفیت پذیرش معلم را از طریق دانشگاه فرهنگیان و مراکز تربیت معلم مد نظر قرار دهیم، اظهار کرد: در کنار استخدام نیرو از طریق دانشگاه فرهنگیان و مراکز تربیت معلم باید به ظرفیتی که سال‌هاست در آموزش و پرورش وجود دارد و فرزندان این سرزمین را تربیت می‌کند هم توجه شود.

عظیمی‌راد با بیان اینکه مجلس تلاش می‌کند کمبود آموزش و پرورش به جهت سرمایه انسانی تامین شود، خاطر نشان کرد: بی تردید کمیسیون آموزش مجلس در فصل تابستان مساله کمبود معلم در مدارس را به سرانجام می‌رساند تا سال تحصیلی جدید با مشکل کمبود نیروی انسانی مواجه نباشیم.

ورود به صفحه استخدام آموزشیاران نهضت سوادآموزی

ورود به صفحه اخبار تبدیل وضعیت معلمان

منبع: خبرگزاری حیات

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2874894
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
نظرات کاربران 1k